7 Reacties
18 dagen geleden
Hi,
Ah nee.. weet je ook hoe het komt? Is er net een sprongetje begonnen? Jammer genoeg gaat dit nog wel vaker gebeuren dat er ritme is en je ineens weer vanaf 0 begint.. ik vond dat bij mijn dochter ook altijd zo'n domper .. hopelijk vinden jullie gauw samen weer een ritme. 🤎
18 dagen geleden
Herkenbaar hoor.. dit is mijn derde dus ondertussen weet ik dat het zo gaat. Als je denkt een ritme te hebben..... heb je geen ritme meer🙈. Succes 😘
17 dagen geleden
Balen he? Hier was het ook even zoek na de vaccinatie, maar gelukkig na een week zitten we er weer terug in! Is er bij jullie iets wat het in de war schopt? Of misschien was het maar een dagje en gaat het morgen beter
17 dagen geleden
Reactie op Liefsgenn
Hi,
Ah nee.. weet je ook hoe het komt? Is er net een sprongetje begonnen? ...
Hoi,
Bedankt voor je bericht. Volgens de Oei ik groei app, begint zijn sprong over 3 dagen. Misschien dat dat het is? Of krampjes? Want ik merk ook dat hij wat gefrustreerder drinkt. Echt jammer. Bedankt voor de lieve wensen!
17 dagen geleden
Dit zal nog wel even zo blijven.. het ‘ritme’ veranderd vaak of dan heb je een terugval maar bedenk dat een ritme altijd weer terug kan komen (ookal duurt dat bij sommige sprongen/slaapregressies even).
Oh en mijn zoontje (nu 19mnd) liep altijd 1 a 2 weken voor op die sprongen dus het kan best zijn dat die bij jou al begonnen is. Ik lees altijd van tevoren de signalen en nieuwe vaardigheden zodat ik een sprong snel herken.
Sterkte ermee in elk geval!