Ik ben bij de huisarts geweest voor het bultje. Hij zei dat het niks geks is (ben de naam ervan kwijt). Toch hou ik niet zo van onbekende bultjes en het is ook groter geworden dus zit eraan te denken om het nog een keertje te laten checken, voor mijn eigen geruststelling 🙃. Nog een baby met een soort rode vetbult?
S.v.p. geen reacties met nare dingen plaatsen. De huisarts legde uit waarom het niet iets is om zorgen over te maken.
echt geeen idee moet ik zeggen.. maar het kan echt geen kwaad. bij mij zit het zeg maar bij de edele delen en nooit dat een arts of gynaecoloog gek heeft gekeken er van 🤪
Is dit geen aardbeienvlek? Komt volgens mij wel vaak voor
Dat niet! Het had een andere naam.. en anders bel ik wel even weer naar de HA om de naam te vragen haha, mocht het in het systeem staan.. misschien niet als het niks bijzonders is
Het lijkt op een hemangioom (ook wel aardbeivlek genoemd), dat kan inderdaad geen kwaad en zou na verloop van de jaren zelf weg moeten trekken. Onze oudste heeft een relatief grote op haar rug. Ik ben natuurlijk geen arts dus helemaal zeker kan ik het niet zeggen!
Onze zoon heeft het ook, huisarts dacht en aarbeienvlek, later werdt het stuk grote en bleef bloeden zit onder zijn linker oog.
Toen is het eraf gesneden onder een roesje door de dermatoloog bleek het een ander soort te zijn.
Op kweek gezet en wordt nu volgende week onder narcose volledig verwijderd, omdat het zijn zicht kan gaan belemmeren en steeds zo bloed.
Dus doe wat goed voelt heeft de baby er geen last van hoef je er niks mee te doen.
Voelt het niet goed vraag een doorverwijzing