30 Reacties

5 dagen geleden

Hier een week na de vaccinatie een dagje verhoging gehad. Verder nergens last van gehad. Het is vrij normaal dat ze soms een beetje hangerig worden van een vaccinatie.

5 dagen geleden

Bedenk je ook dat Nederland er veel langer over gedaan heeft om deze vaccinatie op te nemen in het programma. In andere landen vaccineren ze al veel langer vanwege het rotavirus. Het is nu opgenomen omdat er te veel kindjes werden opgenomen in het ziekenhuis met ernstige verschijnselen. Iedereen z'n eigen ding, maar ik volg het programma.

5 dagen geleden

ons kindje vorige week de druppels gehad eigenlijk helemaal geen last van gehad gelukkig 馃ぉ

5 dagen geleden

Ons zoontje (bekend met heeel veel darmkrampjes) heeft een hele avond alles bij elkaar gegild. Hierdoor gaan we de tweede gift waarschijnlijk niet laten geven.

5 dagen geleden

Ons meisje heeft echt nergens last van gehad.

5 dagen geleden

Nergens last van gehad. Ik bedacht me gewoon dat mocht hij het virus (zonder vaccinatie) krijgen. Hij nog veel meer last/pijn zal hebben.

5 dagen geleden

Je zal voor jezelf moeten bekijken wat zwaarder weegt. Een kans op krampjes na de vaccinatie is er, maar de besmetting met het virus kan vele malen meer problemen geven.. en ja er is ook een kans dat je kindje het nooit gekregen zou hebben, maar wil je die gok nemen is de vraag. Ik niet

5 dagen geleden

Reactie op Medo1994

Dat is precies wat ook bijwerkingen zijn van het vaccin (diarree en verdraa ...
Rota vergelijken met griep is als appels en peren. Met griep worden jaarlijks 10 tot 20 kindjes opgenomen terwijl er ivm Rota 3500 gemiddeld worden opgenomen.. het is er al langere tijd in Belgi毛 en omdat daar de opnames drastisch zijn verlaagd is het in Nederland in het vaccinatieprogramma gekomen. Zelf hou ik ook niet van voor alles moeten willen vaccineren, maar het heeft wel zijn redenen als er een vaccin is gemaakt voor een bepaald virus. Je ziet ook dat doordat er steeds minder gevaccineerd wordt, steeds meer virussen weer de kop opsteken.. ik wil daar persoonlijk niet aan bijdragen maar zou mezelf het ook nooit vergeven als ik niet vaccineer en mijn kindje wordt wel opgenomen. Nieuwe vaccinaties zoals corona geven wij niet.

5 dagen geleden

Reactie op miesmies96

Ons zoontje (bekend met heeel veel darmkrampjes) heeft een hele avond alles ...
Ah meen je niet ja mijn zoontje heeft ook heele erge krampen, hij zit ook aan de lactose van de dokter 馃ゲ

MOD

4 dagen geleden

Hi, Topics over vaccinaties (het wel/niet doen) zijn niet toegestaan op het forum omdat het uiteindelijk altijd tot discussies leidt en niet altijd juiste informatie wordt gedeeld. Voor informatie over vaccins verwijzen we je naar je zorgverlener. Succes! Ik zal dit topic sluiten Liefs, Eev|Moderator