Hoi,
Mijn zoontje heeft vanochtend zijn rota vaccinatie gehad en is sindsdien erg slaperig.. heeft vanaf 13:00 eigenlijk alleen maar geslapen. Herkennen meerdere dit?
Ja heel veel geslapen op dag 1 en dag amper en heel huilerig en hangerig. Hij zat zich enorm in de weg. Gelukkig in de nachten was ie vrij rustig. Vandaag nergens meer last van. Oh echt diarree dat ook, 1e nacht ook 2x achter elkaar moeten verschonen
Zijn er nog meer babys die krampjes hadden vd rota vaccinatie? Naja van de druppels bedoel ik eigenlijk. Hoelang duurde dr krampjes?
Mijne heeft maandag gehad. En kreeg dinsdagavond krampjes. Gister hele dag last gehad en vandaag ook nog veel.
Hier ook bijna de hele dag geslapen. Had gehoopt dat dit de enige bijwerking zou zijn maar lees hier nu dat de krampjes dus nog komen waarschijnlijk ☹️
Mijn zoontje heeft de druppels gister gehad. Bij het cb vertelde ze dat de ...
Ja bij mij zeiden ze ook vanaf dag 7 .. nou gister heeft ie ze gehad en de hele avond gekrijst van de pijn in zn buikje. Dan ben ik benieuwd hoe het straks is op de dagen die hun zeggen. 🥺
Ons meisje vond het vooral heeeel erg vies, en ze gaven het denk ik iets te rap waardoor ze het slikken niet kon bijbenen. Ze spuugde het vaccin plus haar voeding van de ochtend er allemaal uit. En daarna een grote glimlach, zo zoet dat ze was. Dus moest ze nog een tweede keer. Die hield ze wel binnen. Zij was super relaxed er onder, ik thuis zo trots en emotioneel hahahhaha.
Hopelijk vallen de bijwerkingen mee!