52 Reacties

17 dagen geleden

Hoihoi, de dagen erna heeft mijn kleintje wel heel veel geslapen. De dag zelf viel wel mee.

17 dagen geleden

Herken baar! Volgende dag was mij zoontje niet meer slaperig maar beetje huilerig

17 dagen geleden

Ja heel veel geslapen op dag 1 en dag amper en heel huilerig en hangerig. Hij zat zich enorm in de weg. Gelukkig in de nachten was ie vrij rustig. Vandaag nergens meer last van. Oh echt diarree dat ook, 1e nacht ook 2x achter elkaar moeten verschonen

17 dagen geleden

Hoi, mijn dochtertje heeft het vandaag ook gehad en is ook erg slaperig. Als ze wakker is, is ze een beetje onrustig en wil ze graag drinken.

17 dagen geleden

Reactie op Eve_88

Hoi, mijn dochtertje heeft het vandaag ook gehad en is ook erg slaperig. Al ...
Ja dat merk ik hier ook! Slapen en als hij wakker is, onrustig en dan meteen willen drinken.

17 dagen geleden

Reactie op KnusseVuurwerk194458

Ja heel veel geslapen op dag 1 en dag amper en heel huilerig en hangerig. H ...
Wat fijn dat de nachten ook nog goed gingen. Ik wacht het af hoe hij zich morgen voelt, hopelijk valt het mee.

16 dagen geleden

Mijn dochter had dit ook, daarna 2 dagen krampjes

16 dagen geleden

Ja mijn dochter had dat ook afgelopen maandag. En zit sinds gisteravond in de krampen :(

16 dagen geleden

Reactie op Esmaee

Mijn dochter had dit ook, daarna 2 dagen krampjes
Dankjewel voor je reactie, zo sneu die krampjes..

16 dagen geleden

Reactie op Suznn

Ja mijn dochter had dat ook afgelopen maandag. En zit sinds gisteravond in ...
Zo zielig die krampjes..

16 dagen geleden

Mijn kleine heeft dit ook. Vanochtend 9.10 uur naar cb geweest en sinds dien alleen maar geslapen. Wel om 2 uur wakker voor borstvoeding.

15 dagen geleden

Zijn er nog meer babys die krampjes hadden vd rota vaccinatie? Naja van de druppels bedoel ik eigenlijk. Hoelang duurde dr krampjes? Mijne heeft maandag gehad. En kreeg dinsdagavond krampjes. Gister hele dag last gehad en vandaag ook nog veel.

15 dagen geleden

Hier ook bijna de hele dag geslapen. Had gehoopt dat dit de enige bijwerking zou zijn maar lees hier nu dat de krampjes dus nog komen waarschijnlijk ☹️

15 dagen geleden

Mijn zoontje heeft de druppels gister gehad. Bij het cb vertelde ze dat de krampen en diarree gemiddeld op dag 5 na de druppels zijn.

15 dagen geleden

Reactie op KVD91

Hier ook bijna de hele dag geslapen. Had gehoopt dat dit de enige bijwerkin ...
Hoeft niet hoor. Mijn eerste merkte bijna niets van de vaccinaties met 2 maanden behalve inderdaad wat meer slapen.

15 dagen geleden

Reactie op L1310

Hoeft niet hoor. Mijn eerste merkte bijna niets van de vaccinaties met 2 ma ...
Helaas, ze is de hele dag al huilerig en ik kan haar niet wegleggen 😅

15 dagen geleden

Reactie op Snacktomaatje

Mijn zoontje heeft de druppels gister gehad. Bij het cb vertelde ze dat de ...
Ja bij mij zeiden ze ook vanaf dag 7 .. nou gister heeft ie ze gehad en de hele avond gekrijst van de pijn in zn buikje. Dan ben ik benieuwd hoe het straks is op de dagen die hun zeggen. 🥺

15 dagen geleden

Reactie op KVD91

Helaas, ze is de hele dag al huilerig en ik kan haar niet wegleggen 😅
Oei 😅 sneu is dat, hopelijk is het snel voorbij! Wij moeten woensdag 😶

15 dagen geleden

Ons meisje vond het vooral heeeel erg vies, en ze gaven het denk ik iets te rap waardoor ze het slikken niet kon bijbenen. Ze spuugde het vaccin plus haar voeding van de ochtend er allemaal uit. En daarna een grote glimlach, zo zoet dat ze was. Dus moest ze nog een tweede keer. Die hield ze wel binnen. Zij was super relaxed er onder, ik thuis zo trots en emotioneel hahahhaha. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee!

15 dagen geleden

Reactie op ARRW

Ja bij mij zeiden ze ook vanaf dag 7 .. nou gister heeft ie ze gehad en de ...
Hier zeiden ze juist tot 7 dagen....