52 Reacties
15 dagen geleden
Vandaag heeft mijn baby de druppels gehad. Sindsdien slaperig en versuft terwijl mijn baby echt amper slaapt, vind het bizar om te zien maar anderzijds ben ik ook even snel slaap aan het inhalen.
Hopelijk keert me drukke kerel snel weer terug. Weet niet wat ik erger vind.
14 dagen geleden
Reactie op ARRW
Ja bij mij zeiden ze ook vanaf dag 7 .. nou gister heeft ie ze gehad en de ...
Neemt het inmiddels weer af? Ons dametje heeft het gisteren gehad, hele onrustige nacht gehad en vandaag erg prikkelbaar, krampen en huilerig. Dus lijkt nu al de bijwerkingen te hebben. Totaal niet zichzelf. Ben benieuwd hoe lang dit aanhoudt..
14 dagen geleden
Reactie op Nadine 1993
Neemt het inmiddels weer af? Ons dametje heeft het gisteren gehad, hele onr ...
Nou het leek erop dat het vandaag iets beter ging. Afgelopen nacht was wel een pittig nachtje veel wakker en huilen door de buikpijn. Hopelijk gaat het vannacht weer iets beter. Bij ons zijn dit ook op zeker wel de bijwerkingen al van de vaccinatie.
14 dagen geleden
Reactie op Nadine20
Vandaag de hele dag last van de krampjes. Zo zielig, hoe lang duurde de kra ...
Hier was het na een dag klaar. Overdag nauwelijks geslapen vanwege de krampjes en veel huilen en bij ons willen zijn. Nacht sliep ze heel goed omdat ze zo moe was en vandaag geen krampjes meer gelukkig! Wel ineens hele volle poepluier, dat heeft ze zelden dus denk dat dat ook nog door de vaccinatie komt.
11 dagen geleden
Reactie op KVD91
Hier was het na een dag klaar. Overdag nauwelijks geslapen vanwege de kramp ...
Heel herkenbaar! Zo verliep het hier precies. Gelukkig gisteren weer zichzelf!! Dus inclusief de dag van de vaccinatie heeft ze 3 dagen flink last gehad, en dus direct ipv met wat tijd er tussen. Hopelijk vandaag net als gisteren weer zichzelf en zijn we er doorheen!
11 dagen geleden
Hier gisteren rotavaccin gehad en na een paar uur begon hij. Enorm krampjes te hebben 1 diarree luier en is vandaag veel aanhankelijker. De 2e regeldag hebben we al gehad, maar hij heeft ook ineens veel meer behoefte aan extra drinken en merk dat hij niet lekker in zijn vel zit. Hopelijk blijft het hierbij🤞🍀
9 dagen geleden
Hoi! Hoeveel dagen duurden de bijwerkingen bij jullie? Ik heb het idee dat we eerst twee dagen mega krampjes hebben gehad en nu 2 dagen veel slaap… maar ik vind het lastig inschatten want hij heeft sowieso al een paar weken veel lichamelijk ongemak… maar leek iets beter te gaan en nu alweer een paar dagen ruk. Vaccinatie is nu 1 week geleden.
9 dagen geleden
Nou hier vind ik het tegenvallen. Maandag de vaccinatie, dinsdag iets van 8/9 poepluiers en veel huilen en krampjes. Woensdag en vandaag ook weer heel onrustig, huilen, meer poepluiers dan normaal, hazenslaapjes. Hoe lang duurt dit bij jullie? Het gekke is dat het cb zei dat ze pas vanaf dag 8 iets van diarree/koorts zou kunnen krijgen..
9 dagen geleden
Reactie op zonnebloem305
Nou hier vind ik het tegenvallen. Maandag de vaccinatie, dinsdag iets van 8 ...
Hier was het direct na een paar uurtjes behoorlijke krampen, huilen e.d. terwijl hij normaal heel ontspannen is! Dag 2 had hij ook 2x diarree luiers gehad en hij lijkt nu nog last te hebben van krampjes.. (maandag gevaccineeerd).
Tegen ons zei het CB ook 8e dag vaak.. nou volgens mij verschilt het enorm. Denk ook dat wij als moeders gord aanvoelen wat wel van de vaccinatie komt en wat niet
9 dagen geleden
Reactie op SaJes
Hier was het direct na een paar uurtjes behoorlijke krampen, huilen e.d. te ...
Ooh balen joh, hier dus hetzelfde verhaal. Hopelijk zijn ze er snel weer vanaf! Zouden ze na de tweede dosis ook weer zoveel last hebben? 🫣
9 dagen geleden
Reactie op zonnebloem305
Ooh balen joh, hier dus hetzelfde verhaal. Hopelijk zijn ze er snel weer va ...
Ik hoop het niet! Ik las wel dat de meesten toch zeggen dat alleen de eerste keer het zo heftig is.. laten we dat maar hopen dan🤞🍀
Sterkte met de kleine en hopelijk zijn ze snel weer zichzelf