52 Reacties

8 dagen geleden

Vanochtend heeft m’n zoontje t vaccin gehad en heeft daarna 2 flinke slaapjes gedaan en 1 luier waarbij ik zowat over mn nek ging pfff wat een stank.

7 dagen geleden

Donderdag ochtend heeft onze dochter de druppels gehad. Ik was een beetje bang voor bijwerkingen, maar we hebben eigenlijk niks gemerkt. Had wel het idee dat ze iets meer slaapt dan normaal. Ben in ieder geval heel trots op haar!

7 dagen geleden

Reactie op zonnebloem305

Nou hier vind ik het tegenvallen. Maandag de vaccinatie, dinsdag iets van 8 ...
Oh dat is gek bij ons zeiden ze binnen 48 uur 😂 Dat is nogal een verschil tussen CBs!

7 dagen geleden

Mijn zoontje vond de druppels lekker 😅 Hij heeft deze vaccinatie samen met de dktp/hoop/hep B en meningokokken gekregen (in Spanje krijgen ze die allemaal tegelijk de eerste keer) dus het is lastig te zeggen wat er qua bijwerkingen precies van rota kwam, maar hij had een beetje koorts 's avonds op de dag van de vaccinatie, was niet helemaal lekker de volgende dag en hij heeft 48 uur vrij veel gepoept. Verder (nog) niets gemerkt en we zijn inmiddels 4 dagen verder.

7 dagen geleden

Reactie op L1310

Mijn zoontje vond de druppels lekker 😅 Hij heeft deze vaccinatie samen met ...
*hib niet hoop (geen idee wat daar gebeurde)

7 dagen geleden

Hier heeft hij de druppels afgelopen maandag gehad, 3/4 dagen echt wel last van krampjes, maandag en disndags heeft hij veel geslapen.(Zijn wakkertijden werden juist wat langer) Maandag en dinsdag een poepluier(normaliter 1 keer in de 3 dagen) die iets dunner waren dan normaal. Hij lijkt hier ook wel een iets snellere ademhaling te hebben (waarschijnlijk vanwege de ongemakken nav vaccin in combi met de verkoudheid, de hap vond het niet alarmerend) Als ik jullie berichten zo lees ben ik benieuwd wat komende week nog gaan brengen 🙈

7 dagen geleden

Reactie op KikiVos1

Hier heeft hij de druppels afgelopen maandag gehad, 3/4 dagen echt wel last ...
*dinsdags

7 dagen geleden

Reactie op MK24

Oh dat is gek bij ons zeiden ze binnen 48 uur 😂 Dat is nogal een verschil ...
Huh haha wat gek. Nou hier gaat het eindelijk iets beter! :)

4 dagen geleden

Hier afgelopen donderdag de rotavaccinatie gehad. Nu sinds 2 dagen is ze niet in dr hum, logisch. Ik merk alleen dat ze ook een stuk minder drinkt.. denk 100ML, normaal gesproken drinkt ze (bijna) haar fles leeg, dus rond de 150/170 ML. Meerdere die dit herkennen…?

4 dagen geleden

Reactie op LOP

Hier afgelopen donderdag de rotavaccinatie gehad. Nu sinds 2 dagen is ze ni ...
Misschien is ze er ook een beetje moe van waardoor drinken ook iets meer energie kost?

4 dagen geleden

Reactie op LOP

Hier afgelopen donderdag de rotavaccinatie gehad. Nu sinds 2 dagen is ze ni ...
Ja, dat herken ik wel. Is wel vaker na een vaccinatie. Gaat in principe vanzelf weer over. Als je echt het gevoel hebt dat het zorgelijk weinig is of dat je kindje niet meer goed plast of enorm suf wordt of zo, dan moet je natuurlijk wel even aan de bel trekken.

4 dagen geleden

Hier duurde het een week voor hij weer helemaal zichzelf was en hij heeft ook echt wel slordiger gedronken. Gaat nu weer beter gelukkig!