5 Reacties

één maand geleden

Ik mag hem niet door m'n eigen medicijnen die ik tijdens zwangerschap ook nam, dus de keuze was makkelijk bij mij. Maar dit topic zal gesloten worden omdat het over vaccins gaat.

één maand geleden

Oh sorry. Helemaal vergeten dat het niet mocht Het blijft zo lastig ook, en een eigen keuze natuurlijk

één maand geleden

Ik persoonlijke ben niet van plan om mijn kindje voor alle ziektes te gaan inenten. Wel laten wij het immuunsysteem van ons kindje kennis maken met het virus op homeopatische wijze. Ik geloof meer in de kracht van het immuunsysteem van het kindje en onszelf dan op n vaccin die ook bijwerkingen heeft.

één maand geleden

Reactie op NikkiFloor

Ik persoonlijke ben niet van plan om mijn kindje voor alle ziektes te gaan ...
Mag ik vragen hoe je dat op homeopathische wijze gaat (laten) doen? Ik twijfel namelijk ook heel erg om te vaccineren. Ik ben bij mn middelste vrij snel gestopt omdat het niet meer goed voelde

één maand geleden

Hey, Topics over vaccinaties, zowel coronavaccinaties als het Rijksvaccinatieprogramma, zijn niet meer toegestaan. Wij merken dat deze topics onrust veroorzaken op het forum. Het is een erg gevoelige discussie, en wij denken dat het beter is als jullie je hierover laten informeren door professionals en mensen die hier echt verstand van hebben. Ik sluit daarom het topic. Liefs, Eliza