5 Reacties
één maand geleden
Misschien niet de gouden tip maar, ik zou dit bij de poh ggz een afspraak maken, dan kan je iniedergeval even luchten bij iemand anders dan je partner en kan je jezelf ook wat rust gunnen door daar even alles los te laten.
Verlies is normaal al heel moeilijk en nog erger in je kraamperiode, heel veel sterkte!
Ik zou thuis zoveel mogelijk buidelen/huid op huid pakken wanneer het kan niet alleen voor jezelf maar ook voor je kleine
één maand geleden
Dank je wel voor jouw reactie! Momenteel ligt hij heerlijk op m’n borst te slapen. Ik heb ook al 2 afspraken met de praktijkondersteuner staan maar daar is helaas pas over 3 weken plek.
één maand geleden
Reactie op Hopelijkzwangerin23
Dank je wel voor jouw reactie! Momenteel ligt hij heerlijk op m’n borst te ...
Dat is fijn! Jammer dat het pas over 3 weken is maar gelukkig heb je al wel een afspraak in gepland! Als je wilt mag je me ook een berichtje sturen om gewoon even te luchten als je dat wilt/fijn vindt :)
één maand geleden
Gecondoleerd met je verlies! Ik heb helaas ervaring met zo’n situatie, in januari vorig jaar is onze eerste geboren en drie weken later overleed mijn vader. Het was een hele heftige periode, ik heb ook veel gehuild en me ook schuldig gevoeld naar mijn dochter toe. Ik denk alleen ook dat het opkroppen niet beter is voor jezelf en voor je baby want die voelt alsnog je spanning denk ik.’ Ik huilde vaak met baby bij mij en het hielp mij om hardop te praten over mijn verdriet tegen baby, mama is verdrietig dat hoort helaas bij het leven maar het komt goed en ik ben er voor jou zoveel ik kan dit verdriet is niet voor jou om op te lossen’ dat soort teksten. Ik ben ook gaan tekenen om mij te uiten, en kan je aanraden om hulp te vragen zodat je af en toe even alleen kan zijn met je verdriet. Uiteindelijk via werk ook met een psycholoog gaan praten en emdr gedaan omdat ik slecht sliep en flashbacks had. Ik wens je heel veel sterkte, wees lief en mild voor jezelf, je doet wat je kan en leert je baby dat verdriet bij het leven hoort en dat je goed voor jezelf moet zorgen zodat je er ook voor je baby kan zijn❤️🩹🙏🏻
één maand geleden
Dank je wel, ik zal inderdaad hardop alles blijven benoemen tegen m’n kindje ❤️