8 Reacties
vorig jaar
Het komt echt vanzelf weet ik uit ervaring ! Gewoon lekker blijven proberen maar probeer er niet te gefocust zijn (voor jezelf)
Heb 3 kindjes nu waarvan 1 newborn maar die oudste 2 kregen echt pas richting dat je weer moest werken een ritme. Dus ergens bij 2,5 maand 3 maanden zeg maar. Het komt echt goed 😊
vorig jaar
Zoals hieronder al gezegd wordt. Het komt goed! Laat je niet te gek maken over dat het perse "moet" met 6 weken! Hier ook een derde kindje, en ga gewoon lekker mee op wat zij zelf aangeeft. Je doet het goed!!❤️
vorig jaar
Mijn kleine man is nu 5 weken. Wegleggen in bed lukt nog niet echt. Voor de nacht wel, maar overdag veel beneden. Moet ik het nu al proberen overdag ook naar boven?
vorig jaar
Reactie op JoyceSL
Ik zou het vooral zien als vanaf 6 weken kun je oefenen met in eigen bed sl ...
Het probleem bij t slaapje in de ochtend is dat ik de hond wil uitlaten, en ik laat hem dan niet alleen thuis. Dus het gevolg is dat hij slaapt in de draagzak en als ik hem wil over brengen dat hij of wakker word of maar 20 min slaapt. Zodra ik hem weer oppakken is ie rustig. Maar als ik hem dan weer wil neerleggen word hij of wakker of valt niet in slaap en begint alsnog te huilen.
vorig jaar
Mijn kleine meid is aankomende vrijdag 8 weken en ik heb geen ritme nog met haar probeer van alles maar zij komt wanneer ze wilt voor voeding wil ik de zelfde tijden nemen met voeding dan weigert ze soms gewoon. en naar bed brengen en in de box leggen na 20 min slapen bij mij dan is ze direct weer wakker en huilt en krijs ze alles bij elkaar. en om wel aan haar rust te komen zitten wij vaak met haar op de bank. ook al proberen we het elke dag weer het is wat het is momenteel. mijn kleine is dan wel 2 weken te vroeg gehaald via een keizersnede
vorig jaar
Echt zelf in slaap vallen lukt op deze leeftijd doorgaans niet en is helemaal oké. Ze hebben hier gewoon wat hulp bij nodig zoals wiegen, de borst, draagzak.. ik ben mezelf een keer gaan inlezen over de slaapcyclus van de kleine zodat ik wat beter door heb wanneer ik haar het beste weg kan leggen zodat ze daar niet wakker van wordt.
Wat ik wel probeer is als ze wel wakker wordt maar er is geen paniek alleen ogen wat open om haar op haar zij te leggen, klopjes op de billen en shhht te zeggen ipv eruit te halen.
Qua ritme doen we hier iedere avond vanaf 6: verschonen, borst en dan in co sleeper en dat allemaal in een donkere kamer zodat ze lekker prikkel vrij is.