8 Reacties

gisteren

Ik heb ze bij babysteps vandaan, daar is de zool nog meer flexibel dan bij shoesme.

gisteren

Wij zijn na 1,5 maand overgegaan van shoesme naar Nike. Nike schoenen vallen veel breder heb ik het idee

gisteren

Hier ook een brede voet en shoesme, maar bij de schoenwinkel laten opmeten. Zij geven dan aan welke goed bij de voet van jouw zoontje past.

gisteren

Ik zou naar een goeie schoenenzaak gaan en een barefoot schoen zoeken. Onze zoon heeft van Camelot, die valt wel breed maar is in Nederland geloof ik niet zo makkelijk verkrijgbaar. Maar er zijn genoeg andere merken. En soms is het ook per model verschillend

15 uur geleden

Via de website van Next Direct kun je zoeken op lengte- en breedtemaat. Je hebt bijvoorbeeld filters zoals 'standaard breed, wide fit, breed of extra wijd'. Misschien zit daar iets tussen voor jullie. Mijn neefje heeft brede voeten en kan daar altijd goed slagen.

4 uur geleden

Kijk eens bij barefoot and more! Als je een beetje in de buurt woont, raad ik passen zeker aan (in Arnhem).

3 uur geleden

Wij hebben deze vans. Shoesme pastte mijn zoontje ook niet in

23 minuten geleden

Wij hebben Koel extra wide. Barefoot schoen, dus lekker flexibel en ook geschikt voor onze breedpoot 馃槅 hele fijne schoenen!