4 Reacties

6 dagen geleden

Hahahah ik volg want hier echt precies hetzelfde! Soms denk ik echt, dit kan niet goed zijn voor onze oren 馃槀馃槄

6 dagen geleden

Haha hier ook! Op straat of in een koffietentje ofzo gilt ie ook de hele zaal bij elkaar. Ik probeer hem afwisselend af te leiden als hij het niet mag hebben, aanmoedigen om zelf te pakken als het om speelgoed ofzo gaat en soms neem ik hem op de arm en marcheren we de kamer door met uitgestoken vinger en onder luid daaa-geroep totdat we aangekomen zijn bij wat hij hebben wil

4 dagen geleden

Wij hebben gelukkig deze fase al gehad馃ぃ vond het echt verschrikkelijk. Onze kleine man deed het gewoon als grapje, keihard schreeuwen om te kijken naar de reacties van andere mensen. Dit was helaas in de zomer dus weinig op terras gezeten hierdoor want hij schreeuwde alles bij elkaar en had zelf de grootste lol.... 馃檲. Konden er vrij weinig aan doen, gelukkig was het binnen 2 maanden over maar man wat vond ik dit irritant.

4 dagen geleden

Hier hetzelfde, maar hier zorgt de hond voor reactie. Hij roept niet per se omdat hij iets wil hebben, maar omdat hij weet dat hij dan reactie krijgt van de hond. Eindstand: zoon en hond schreeuwen allebei om de beurt (of tegelijk) kei hard. Kan voor niemands oren goed zijn lijkt me, maar als ik erop reageer wordt het alleen maar erger heb ik het idee. Haal een van de twee nu soms uit de situatie en ga iets anders qua spelen aanbieden, maar pffff vermoeiend.