30 Reacties
2 jaar geleden
Wat super lief!!
Wij doen dat met de vriendengroep ook altijd. Een klein kadootje geven omdat het "gelukt" is 🤣🍀
2 jaar geleden
Reactie op DenOordt
Wat lief!
Ik koop af en toe voor mezelf een klein cadeautje 🤪 ook leuk.
Ow een van mijn motto's is 'af en toe moet je jezelf een beetje kriebelen' 😋 ben dus groot voorstander van kadootjes voor jezelf kopen!
2 jaar geleden
Reactie op Mommytobe1008
Wat super lief!!
Wij doen dat met de vriendengroep ook altijd. Een klein k ...
Ja haha! Kreeg er n kaartje bij waar op stond: yaaaay jullie hebben n mensje gemaakt! 😂😂😂
2 jaar geleden
Wat leuk, mickie mouse 😻
Ik Ben nu 6+2 weken, en kreeg laatste week het erste caudeautje , ik moest to heilen 🙈😅

2 jaar geleden
Had van mijn ouders al rompertjes gekregen en mooie sokjes en vandaag dit zelf besteld.. ik kon niet wachten. Ben nog maar 7+4 ik dacht zelf 8+4, maar maandag de echo gehad en een weekje terug gezet. Nu hopen dat alles goed blijft gaan🥰

2 jaar geleden
Als je jezelf een cadeautje wilt geven, sla dan wat overslag rompertjes in…. Ideaal voor de eerste periode. Hoef je niet die rompertjes over het hoofdje te trekken
2 jaar geleden
Ik ben dus echt bang om cadeaus te krijgen😂 ik ben sowieso niet zo materialistisch dus ik zou liever praktische dingen krijgen en wat betreft kleding koop ik liever dingen die ik zelf mooi vind in plaats van dat ik straks allemaal dingen krijg die niet mijn smaak zijn. Dus ik ben alvast een lijstje aan het maken van dingen die ik graag zou willen en zodra ik het nieuws aan familie en vrienden vertel stuur ik gelijk dat lijstje door.
2 jaar geleden
Reactie op Mevrouwtje
Als je jezelf een cadeautje wilt geven, sla dan wat overslag rompertjes in… ...
Heb gehoord dat die van de hema top zijn? First time mom hier dus alle tips zijn welkom!
2 jaar geleden
Reactie op Thatredhead
Heb gehoord dat die van de hema top zijn? First time mom hier dus alle tips ...
Ja! En de slaapzakken had ik ook van Hema! Kleding van Prenatal vond ik minder.
2 jaar geleden
Reactie op Thatredhead
Heb gehoord dat die van de hema top zijn? First time mom hier dus alle tips ...
De Hema meegroeirompers van bamboe stof zijn echt geweldig😊 net zoals hun meegroeibroekjes(:
2 jaar geleden
Ik heb een zoontje van bijna 2 en vrij wel alles bewaard. Dus ik heb de drang om van alles te kopen maar wil echt eerst het geslacht weten ☺️
Hema rompers zijn de allerbeste!
Sokjes van de Kruidvat!
Inbaker doeken van puck a baby
2 jaar geleden
Reactie op Mevrouwtje
Als je jezelf een cadeautje wilt geven, sla dan wat overslag rompertjes in… ...
Ja deze.. echt perfect! Je hebt ook n soort overslag shirtjes super