13 Reacties

vorig jaar

Ja ik hou mijn ring en kettingen om

vorig jaar

Ik hield bij de eerste zoveel vocht vast dat dat niet meer lukte, maar nu nog niet dus ik hoop dat ik nu mijn armbanden en ketting wel om kan houden!

vorig jaar

Ik heb deze week mijn trouwring af moeten doen vanwege het vasthouden van vocht, mijn ring was aan het knellen. Als dit niet zo was had ik hem gewoon aangehouden. Verder hou ik alles aan of in. Mocht het nodig zijn doen ze dit wel uit of vragen ze je of je dit uit wil doen.

vorig jaar

Ik doe in ieder geval m'n horloge af anders weet ik zeker dat ik op de tijd ga letten en er komen ook berichten op binnen. Ik heb m'n trouwring afgedaan omdat het knalde op warme dagen en draag geen ketting dus heb alleen m'n oorbellen dan nog in. Lijkt mij wel fijn om niet bang te moeten zijn dat je per ongeluk met je ring langs je baby krast of iets.

vorig jaar

Ik moest voor het zetten van de ruggenprik al mijn sieraden af doen. In het ziekenhuis. Maar tot dat punt had ik alles gewoon in en om

vorig jaar

Reactie op Elizabeth-1998

Ik moest voor het zetten van de ruggenprik al mijn sieraden af doen. In het ...
Moet dit altijd?

vorig jaar

Ik houd alles gewoon om, ringen en kettinkjes. Zou niet zo goed waten waarom het af zou moeten (doe ze nooit af normaal gezien).

vorig jaar

Bij de eerste niet, was alles te dik voor, maar bij de 2e wel, ik stond er niet bij stil verder, nu draag ik ook nog alles, dus zal dan ook wel zo zijn

vorig jaar

Moet dit altijd?
Bij het ziekenhuis waar ik bevallen ben zeiden ze bij hun van wel. Ivm dat je in een speciale ruimte komt en iedereen moet het daar af doen

vorig jaar

Moet dit altijd?
Als je naar de OK moet sowieso. Ik ken wel verhalen dat mensen hun sieraden "kwijtraken" in het ziekenhuis, dus ik laat alles thuis :)

vorig jaar

Volgens mij is in het ziekenhuis de norm alle sieraden/piercings af en uit. Net als bij een operatie. Omdat, als er echt in uiterste nood, gereanimeerd moet worden het materiaal van bepaalde sieraden/piercings heel warm kan worden. Ik heb sowieso al geen armbanden en ringen meer aan ivm vocht, maar m’n oorbellen, piercings en ketting vind ik ook niet tof. Piercings omdat ik die lastig zelf in en uit krijg en ketting zit as van m’n hond in die nog geen 2 weken terug onverwachts is ingeslapen..

vorig jaar

Ik heb mijn ringen al 2 weken uitgedaan omdat ik de vorige keer zo opgezwollen was dus nee ik doe niets aan buiten mijn ketting

vorig jaar

Ik heb vorige keer m'n trouwring gewoon om gehad (poliklinische ziekenhuisbevalling). Verder wilde ik zo min mogelijk aan m'n lijf.