11 Reacties

één maand geleden

Dan pak je toch een van de kraamkadeaus opnieuw in? De baby heeft het toch niet in de gaten. 🤪

één maand geleden

Reactie op Avocadotoast

Dan pak je toch een van de kraamkadeaus opnieuw in? De baby heeft het toch ...
Haha maar mijn dochter wel, alles heeft hier uitgestald in de kast gestaan 😜

één maand geleden

Ja is lastig he? Wat bij ons op het lijstje staat, tot nu toe, is een bijtring en een waterspeelmat 😅 Dus heb ook inspiratie nodig

één maand geleden

Reactie op NPDK

Haha maar mijn dochter wel, alles heeft hier uitgestald in de kast gestaan ...
Dat snap ik, maar ik denk dat haar focus toch ligt op haar eigen cadeau. Denk niet dat een vijfjarige veel interesse heeft in een ingepakte XL hydrofieldoek (ik noem maar iets) die toevallig al een tijdje in de kast lag. En anders speel je haar verbazing mee 'Oooohhh die hadden we al! Geeft niks! Zoooo handig!'

één maand geleden

Ik vraag hier voor de moment nog kledij bonnen 😅 het kind heeft er toch nog geen flauw benul van en geef nu toe kleren kan je toch altijd gebruiken 😅

één maand geleden

Geld op de spaarrekening ;) Nu hebben ze toch niks in de gaten en straks hebben ze het hard nodig!

één maand geleden

Misschien sokjes, kleertjes, pyjama oid wat je toch nog nodig hebt inpakken.

één maand geleden

Misschien zo’n speel mat met water erin? Super leuk voor tummy time

één maand geleden

Een baby speelkleed vond mijn oudste toen geweldig en toet toet auto’s (ja ik weet het, ze zijn 2-3+ maar als je gewoon samen met ze speelt is er niks aan de hand)

22 dagen geleden

Of alvast slabjes, bestek, 360-beker etc? Badschuim ook altijd handig.. tandenborstel voor als z’n tandjes doorkomen.. allemaal “nuttige” cadueas 🤪

22 dagen geleden

Wij gaan ook voor leuke praktische cadeaus. Zoals een speelkleed en rugtas die straks mee kan naar de opvang.