12 Reacties

7 dagen geleden

Ik lees even mee ☺️

7 dagen geleden

Onze zoon slaapt ook altijd precies 45 minuten. Wordt daarna wel vrolijk wakker. Wat je nog zou kunnen proberen is zorgen dat je bij 45 minuten bij hem bent en hem dan weer verder in slaap helpen.

7 dagen geleden

Ja.. hier zit ik ook mee. Ontvang graag tips!

7 dagen geleden

Ik zou zelf de speen indoen en wiegen als hij echt nog moe is.. neem er vooral de tijd voor (hoe frustrerend ook).. heeft hij dit bij alle slaapjes? Mijn dochtertje (8wk) heeft op dit moment een slaapjes ritme van 45-3u-45-45, ze heeft dus 1x dat ze de slaapjes koppelt, later worden dat waarschijnlijk 2 lange slaapjes.

7 dagen geleden

Ik parkeer mezelf eff hier want heb ook het zelfde 😭😫

6 dagen geleden

Reactie op Tessel-M

Ik zou zelf de speen indoen en wiegen als hij echt nog moe is.. neem er voo ...
Hij slaapt alleen zo lang op ons of in de nacht in zijn wiegje, overdag nooit langer dan 45 min alleen..

6 dagen geleden

mama’s het is heel normaal deze 45 min dutjes overdag! na de drama 4 maanden sprong gaan ze beter slapen overdag 😂 ff volhouden je kunt nu vrijwel niets doen

6 dagen geleden

Reactie op Tessel-M

Ik zou zelf de speen indoen en wiegen als hij echt nog moe is.. neem er voo ...
Hier ist nu ong 45-45-2a3u (bij mij in bed) -45-nacht

6 dagen geleden

Wij hebben eerst geoefend met goed in haar eigen bedje slapen overdag, al was het 15 min, daarna met zelf in slaap vallen en zijn nu bezig met slaapjes koppelen. Omdat ze nu gewend is en rustig in haar bedje kunnen we haar neerleggen en weglopen. Ze valt vanzelf in slaap na max 10 min. Als ze na 30-45 min wakker wordt, laat ik haar nog 10-15 min liggen (als ze rustig blijft). 9 van de 10 keer blijft ze rustig en valt ze nog een keer in slaap. Vond ik heel lastig de eerste keer, m'n neiging is meteen naar haar toe te gaan als ze wakker is. Lukt nu om 1 tot 2 uur te slapen!

6 dagen geleden

Reactie op Nadine 1993

Wij hebben eerst geoefend met goed in haar eigen bedje slapen overdag, al w ...
Fijn!! Jij geeft hoop haha

6 dagen geleden

Reactie op Nadine 1993

Wij hebben eerst geoefend met goed in haar eigen bedje slapen overdag, al w ...
Hoelang heeft dit allemaal geduurd voordat t lukte?

6 dagen geleden

Reactie op planeta123

Hoelang heeft dit allemaal geduurd voordat t lukte?
We zijn nu 2-3 weken aan het oefenen. Sinds afgelopen donderdag met het slaapjes koppelen bezig, met 9 weken. Vanaf 19 uur slaapt ze sowieso haar nachtslaap in haar eigen bed, met om 22.30 nog een voeding en in de nacht komt ze tussen 3-4. En daarna weer rond 6.30-7.30. Overdag proberen we tussen alle voedingen de slaapjes te koppelen, lukt meestal in de ochtend vooral! Ook omdat we in de middag vaak wandelen en in de wagen het toch minder effectief slapen is.