5 Reacties

Onze dochter van ook bijna 15 maanden wordt ook sinds paar weken vier a vijf keer wakker en kan het op een brullen zetten! Soms niet te troosten. Er lijkt ook verlatingsangst te zijn. Herkenbaar? Je geeft me wel een idee, misschien toch een klein flesje geven 鈥榮 nachts! Ik weet niet of het een slaapregressie of sprong is. Of vanalles tegelijkertijd. Ze probeert woordjes te vormen voor het eerst. Bij ons was het meestal 2 of drie nachten dat het moeilijk gaat, maar nu al 2 weken. Ik hoop dat dit gauw voorbij gaat! Succes in ieder geval!

vorige week

Oh ik heb hier nu ook zo鈥檔 avond en nacht gehad. Heb nu 2x fles moeten geven en daarna sliep hij gelijk!

vorige week

Ik heb nu 2 nachten deze week hetzelfde gehad. Echt geprobeerd die fles uit te stellen. Na 1.5 uur wakker, toch maar gegeven. Daarna ging ze inderdaad gelijk slapen. Wat bijzonder om te lezen dat meerdere kindjes dit doen. Wat kan het zijn. Echt honger of dorst?

4 dagen geleden

Wij zitten er nu ook in! Tweede avond ineens ontroostbaar krijsen en idd een flesje willen.. het zou idd een slaapregressie en sprong kunnen zijn.. als wij haar uit bed halen gooit ze zichzelf ook helemaal naar achter van t krijsen.. hopelijk snel voorbij 馃檴

3 dagen geleden

Hier nu ineens dat hij al twee flessen wou tussen 19:00 en 21:00 erna huilen druk zijn niet meer willen slapen en nu een stuiterbal in de woonkamer