14 Reacties

vor einem Monat

Dat zou ik ook wel willen weten. Mijn zoontje is ook 4 weken oud en komt los uit zijn inbakerzak. Maar ook wurmt hij zich onder z'n lakentje uit. Mogen ze met 4 weken al in de slaapzak. En inderdaad ben benieuwd of je dan nog een lakentje moet gebruiken.. ik lees even mee met de reacties

vor einem Monat

Ik denk dat het ligt aan de kamer van de kleine/jullie. Bij ons ligt ons zoontje vanwege de beperkte ruimte onder het raam. Hierdoor is het toch een stuk kouder. Hij heeft dus een lange mouw romper, boxpakje, slaapzak (tog 2) en lakentje in zijn wieg. Bij ons op de slaapkamer is het 18 tot 20 graden. Maar alsnog, hij ligt onder het raam.

vor einem Monat

Mag ik weten wat voor slaapzak jullie hebben aangeschaft voor zo een kleintje?

vor einem Monat

Reactie op MommyLion

Mag ik weten wat voor slaapzak jullie hebben aangeschaft voor zo een kleint ...
Ik heb deze slaapzak. En dan maat 50/62. Hij zit goed bij haar nekje dus erin schieten kan ze niet. Op haar kamertje is het 18 tot 20 graden.

vor einem Monat

Reactie op saevanoosterhout

Ik heb deze slaapzak. En dan maat 50/62. Hij zit goed bij haar nekje dus er ...
Thanks!

vor einem Monat

Reactie op ChantalH97

Ik denk dat het ligt aan de kamer van de kleine/jullie. Bij ons ligt ons zo ...
Hier bij ons precies het zelfde en wij doen het ook zo.

vor 25 Tagen

Wij trekken onze dochter van 3,5 week sind vorige week een slaapzak aan, van de Hema maar 50-62 past goed, daaronder enkel een romper soms korte soms lange mouwen. Maar ze heeft het ook wel snel warm moet ik zeggen.

vor 25 Tagen

Hier vijf weken en ook de HEMA slaapzak sinds een paar dagen. Rompertje met lange mouwen eronder, gaat prima!

vor 25 Tagen

Let op met de slaapzakken van de HEMA. Deze hebben allemaal een TOG waarde van 3 en zijn dus bedoeld voor temperaturen van onder dr 16 graden (zie foto). Het kan dus zijn dat je baby het te warm gaat krijgen...

vor 25 Tagen

Hier gebruik ik de inbakerslaapzak van pukkababy. Echt heel fijn. Heb nu de teddy variant voor de winter aangeschaft. Ze ligt nu nog bij ons op de slaapkamer, maar haar eigen kamertje is een stuk kouder. Hier altijd nog een romper en pyjama aan, en onder een lakentje.

vor 25 Tagen

Reactie op Plbent

Let op met de slaapzakken van de HEMA. Deze hebben allemaal een TOG waarde ...
Daarom de mouwen eraf gehaald, dan is de tog waarde lager

vor 25 Tagen

Wij gebruiken ook een lakentje, anders ligt mijn zoon binnen de kortste keren helemaal scheef en bed te kronkelen. Hij slaapt nu in een romper korte mouw, boxpakje en slaapzak van puckababy onder een dekentje van katoen. Voor de winter heb ik ook die fleece maar dan denk ik dat het lakentje of dekentje erbij wel teveel wordt. Ik heb nu die van puckababy waarbij je de armen ook met de tijd kunt openritsen zodat ze die ook kunnen gebruiken.

vor 25 Tagen

Reactie op Romeo-Joshua

Dat zou ik ook wel willen weten. Mijn zoontje is ook 4 weken oud en komt lo ...
Mag zeker al, mag zelfs van begin af aan. Maar de slaapzak moet wel goed passen (zie artikel daarover op bijv 24Baby). Hier was de HEMA slaapzak heel lang te groot rondom de nek, prenatal slaapzak (maat 56/62) paste gelukkig wel goed

vor 25 Tagen

Reactie op Plbent

Let op met de slaapzakken van de HEMA. Deze hebben allemaal een TOG waarde ...
Ze hebben niet allemaal een TOG van 3.0, die wij hebben heeft zelfs maar 0.6 TOG waarde.