16 Reacties

vorige week

Puckababy 4 seizoenen! Kun je kleiner maken als deze te groot is!

vorige week

Wij hebben die van de puckababy 4 seizoenen slaapzak, hij is redelijk prijzig maar wij vinden hem ideaal en ze kunnen er lang mee ☺️
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

vorige week

Ik heb de puckababy maar ook de “dupe” van de hema. Net zo prima en veel goedkoper!

vorige week

Ik heb de slaapzakken van ter stal. Leuke prijs omdat ze er zo snel weer uitgroeien.

vorige week

Hema slaapzakken vind ideaal! Altijd gebruikt bij me eerste en nu ook bij me tweede :) en ons kindje is erg warmbloedig dus heeft nu slaapzak zonder mouwen aan snachts en pyama er onder ( en een dekentje) maar Hema slaapzakken zijn ook niet mega duur

vorige week

Prenatal! Zijn echt niet duur en een fijn formaat, ook bij het nekje. De hema hebben wij ook, maar daar is het gat voor het nekje een stuk groter waardoor die niet goed past (verschilt natuurlijk heel erg per baby). We komen er inderdaad steeds een paar, maar omdat het zo betaalbaar is, is het geen probleem. En heb ik altijd wel een schone liggen!

vorige week

Puckababy 4 seizoenen is zo goed!! Ook verschillende gehad maar dit is qua kwaliteit zoveel beter. Je kan hem korter maken, mouwen oprollen en er zit een band bij zodat je kleintje er niet in wegzakt

vorige week

Wij hebben gewoon een zomer en een winterslaapzak van de Hema. De zolderversie is van de zeeman. Nu het wat warmer wordt slaapt mijn zoontje in een wintetslaapzak met alleen een romper of zomerpyjama

vorige week

"zoveel verschillende" valt toch wel mee? Gewoon een zomerslaapzak als het warmer begint te worden en een winterslaapzak als het kouder begint te worden. Beetje variëren met wat je eronder doet en klaar ben je.

6 dagen geleden

Hier ook de puckababy 4 seizoenen, wissel ik af met die van de hema. Beide prima!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

6 dagen geleden

Ik zou er sowieso meerdere kopen ivm spugen of ongelukjes. Wij hadden er 2 en zo vaak gehad dat er wat mis ging dus moesten we een oude pakken die eigenlijk al te klein is. Nu hebben we 2 zomer slaapzakken, 1 met afneembare mouwen en 1 zonder mouwen en een winter slaapzak met afneembare mouwen. Winterslaapzak doen we alleen korte mouwen romper onder. Zomerslaapzak doen we kleertjes van de dag onder en straks in de zomer alleen korte mouw.

6 dagen geleden

Reactie op Marr_

Ik zou er sowieso meerdere kopen ivm spugen of ongelukjes. Wij hadden er 2 ...
Alleen korte mouw romper * moest de laatste zin zijn

5 dagen geleden

Mijn dochter vindt jassen, vestjes etc verschrikkelijk. Zo ook slaapzakken met mouwen. Hier dus gewoon slaapzakjes zonder mouwen. En degene die we hadden met mouwen lekker mouwen afgeritst. In de winter kacheltje op laag standje aan zodat ze het niet te koud heeft. Maar als je kindje er geen moeite mee heeft is het zeker een optie om slaapzakken met afritsende mouwen te kopen. Over de lengte heb ik geen idee. Mijn slaapzakken hebben gewoon de “kledingmaten”. Ze draagt nu 74/80 maar is al vrij kort en strak bij de okseltjes. Dus zelf al meer dan van 86/92 ookal zit ze met kleding tussen 68 en 74 in.

5 dagen geleden

Onze dochter slaapt al vanaf vier maanden in een slaapzak omdat ze haar dekentje telkens weg schopte en ik het met de winter toch te koud vond om alleen ineen pyjama te slapen. Ze had toen een 62 aan en intussen is ze 7 maanden en slaapt nu in een slaapzak maat 68-80 zonder mouwen. Zij heeft er nul problemen mee en is nog steeds heel warm als ze 's ochtends wakker wordt. Haar slaapzak is gekocht bij de Hema en heel eerlijk weet ik niet welke tog het is want de maat is in kledingmaten aangeduid

4 dagen geleden

Ik heb veel verschillende slaapzakken gekocht. Deels via vinted/marktplaats en kringloop. Zo heb ik altijd genoeg en een slaapzak voor elke temperatuur ;)

4 dagen geleden

Reactie op X2024x

Ik heb veel verschillende slaapzakken gekocht. Deels via vinted/marktplaats ...
Alle warmere/zomer slaapzakken heb ik in grote maten gekocht. Past prima! Het gat voor het hoofd is bijna overal gelijk vanaf 6 maanden