7 Reacties
gisteren
Wij geven het flesje nog als hij naar bed gaat.. bij ons is het( avond eten dan nog even spelen - rond half 7 douchen. Daarna gewoon nog even naar beneden toe, en dan geven we hem nog een fles van 90ml want hij vind dit gewoon nog erg lekker. Dan naar boven tanden poetsen slaapzak aan en verhaaltje voorlezen 07:45 word hij wakker.. hij slaapt eindelijk altijd tussen 19:00-19:30.
( tenzij we ergens zijn en later thuis zijn ) maar dan geef ik ook nog even een flesje van 90ml.
gisteren
Ik volg graag mee heb een soortgelijke situatie. Zoontje is 16 maanden en drinkt standaard km 23:00 een grote fles van 210cc hebben al geprobeerd af te bouwen maar hij wordt erg boos als hij minder krijgt. Als hij ziek is of niet goed slaapt wil hij nog wel eens een extra flesje krijgen. Hij is rond 06:00 wakker en gaat rond 18:30/19:00 slapen.
gisteren
Hier hetzelfde. Tot 1,5 jaar zijn nachtvoedingen heel normaal. Daarna ga ik kijken naar afbouwen. Hij krijgt trouwens ook een grote fles voor het slapen gaan maar wil 's nachts dus ook nog.
7 uur wakker is prima toch? Als wij tijd hebben speelt hij hier nog even bij ons in bed (kruipen, knuffelen enzo) en anders gaan we eruit
gisteren
Als mijn dochter 's nachts wakker wordt drinkt ze ook nog bij mij. Maar gelukkig is dat eigenlijk nog maar 1 keer. Het is heel normaal maar niet nodig. Als je het graag wil afbouwen is het wanneer je afgebouwd heb naar eigenlijk bijna alleen maar warm water toch tijd om hem zonder drinken weer in slaap te krijgen, dat zullen een paar pittige nachten zijn. Verder klinkt 7 uur superfijn, bij ons is ze tussen 6 en half 8 wakker en vaker richting de 6 uur.
20 uur geleden
Reactie op sachaserena
Wij geven het flesje nog als hij naar bed gaat.. bij ons is het( avond eten ...
Ik ga dit rondje qua routine eens proberen haha. Wellicht dat dit extra ontspanning geeft om te zeggen ik hoef even geen all you can eat snachts 馃ぃ馃槣
20 uur geleden
Reactie op Mommymi1088
Ik ga dit rondje qua routine eens proberen haha. Wellicht dat dit extra ont ...
Haha jaaa ik zou het gewoon proberen .. wij hebben dit altijd zo gedaan.. en eigenlijk is hij altijd een doorslaper geweest en echt hij kwam af en toe echt wel maar wij zijn gewoon dan heel makkelijk dan gewoon tussen in.. of idd een extra fles. Maaar dat is echt heel kort geweest. Ik zou zeggen proberen en wie weet helpt het 馃馃徏馃檶馃徑
19 uur geleden
Wij waren er na 14 mnd ook klaar mee en zijn ons in gaan lezen op de site van slaaptipsvoorbabys.nl en op vakantie aan de slag gegaan met het afbouwen icm de 4 minuten regel. We waren goed voorbereid en wisten dat we consequent moesten zijn. Tot onze verbazing was het na 4 dagen al klaar en in max 12 minuten! Dus viel onwijs mee en we slapen hierdoor al 8 weken door.