6 Reacties

15 dagen geleden

Mijn zoontje vecht soms ook tegen de slaap. Ik leg dan mijn hand op zijn bolletje en ga een aantal keer met mijn duim van boven naar beneden over zijn neusje. Meestal valt hij dan in slaap. Soms is alleen over zijn neusje met mijn wijsvinger voldoende.

15 dagen geleden

Hier hebben wij dit s avonds dat ze zich niet wilt overgeven aan de slaap… ook uren wakker. Normaal slaapt ze op haar buik snachts maar overdag baker ik ze in en dan op de arm wiegen en ook met hand op hoofd en wat naar beneden aaien, meestal lukt dit wel maar ook niet altijd… Wij zijn zelf ook heel zoekende in die avonden want soms zijn we tot middernacht met haar bezig 😖

15 dagen geleden

Hier ook hetzelfde probleem!! Vooral in de nacht!

15 dagen geleden

Onze oudste had dit ook en onze baby lijkt dit nu ook steeds meer te krijgen. Wat bij mijn oudste werkte is hem mee te nemen naar een schemerige/donkere kamer, omdat er daar gewoon veel minder interessants te zien is.

15 dagen geleden

Ah fijn dat jullie het herkennen! Hier ook nog een peuter van bijna 3, die kan ik moeilijk de hele dag geen aandacht geven omdat ik 24/7 bezig ben hem in slaap te krijgen.. Hier gaan de nachten wel beter, hij valt dan in slaap en het eind van de fles en dan kunnen we hem uiteindelijk wegleggen.

14 dagen geleden

Hiero vanaf 19:00/20:00 tot 01:00 vecht ie alleen maar tegen ze slaap