7 Reacties
één maand geleden
Hier na twee weken al. Omdat ik heel slecht sliep door de geluidjes die onze kleine maakte. Ik vond het heel spannend maar uiteindelijk denk ik dat hij beter slaapt en wij ook. Ik zie hem nu op de camera van de babyfoon en hoor het heel goed als hij huilt. Maar de kleine geluidjes die ik hoorde toen hij naast mij lag die hoor ik niet meer
één maand geleden
Hier sinds 5 weken. Ik werd echt overal wakker van en sliep nauwelijks. Ik ging om de nacht op de bank slapen, terwijl mijn vriend dan bij onze zoon bleef. Hij sliep wel prima. Ik vond het lastig dus we hebben hem eerst twee halve nachten op zijn eigen kamer gelegd en dan na de nachtvoeding weer bij ons in de cosleeper. Toen dat goed ging, hele nachten in ledikantje in eigen kamer.
één maand geleden
Hier een meisje van bijna 5 weken en ligt sinds een paar dagen op haar eigen kamertje in ledikant. Kamer naast ons en deuren op een kier. Gaat hartstikke goed! Destijds ook bij mijn eerste kindje gedaan na 7 weken. Ik kan ook niet goed slapen van de geluidjes helaas. Op deze manier voor iedereen meer rust en zo kan ik een betere moeder zijn voor mn kindjes dan wanneer ik nauwelijks slaap. Mijn oudste heeft er niks aan over gehouden :) maar herken helemaal dat het een drempel is om zo’n kleintje verder weg van je te leggen!
één maand geleden
Wij hebben onze kleine man (met pijn in mijn hart) rond 4 weken in zijn ledikantje gelegd op zijn kamer vanwege het geluid dat ie ‘s nachts produceert. Hij vindt het heerlijk om bij of op ons te slapen, maar dat brak ons echt op. De avond en ochtendsritueeltjes doen we nu dus allemaal op zijn eigen kamertje en dat brengt ook wel rust met zich mee merk ik.
één maand geleden
Hier al na 2 weken, en ze slaapt veel beter en rustiger op haar eigen kamer.
één maand geleden
Ik twijfel ook heel erg om dat te doen. Slaap slecht door de geluidjes. Voed hem in de nacht elke 2,5-3 u, maar als ik eens een nacht op de logeerkamer slaap dan komt mijn vriend me vaak pas na 5 u halen voot een voeding, dus ik denk dat ik te snel reageer. Maar ergens houdt iets me nog tegen om het te doen, zou het wel willen.. lastig