11 Reacties

11 dagen geleden

Rond deze periode gaan ze ook door een sprong heen. Onze kleine man rommelt ook enorm met zijn darmen (piek in deze weken)

11 dagen geleden

Hier het zelfde maar dan alleen in de avond/ nacht. Ik heb gisteren avond tot vannacht (kwart voor 3) met haar op de bank gelegen na een tijdje viel ze wel in slaap gelukkig, maar merk nu ook gelijk dat ze wat slechter drinkt vandaag

11 dagen geleden

Herkenbaar hetzelfde hier. 9 weken en slaapt hooguit 30 minuten overdag. Hij is moe maar doet er alles aan niet in slaap te vallen… Osteopaat geweest mocht niet baten. Bij ons werkt het om te gaan lopen met de wagen of in draagzak dan slaapt hij 2 uur achter elkaar

11 dagen geleden

Voor onze kleine meid helpt het soms om haar handjes vast te houden. We leggen haar dan in een soort babynestje (zelfgemaakt van een voedingskussen met een kussensloop of een speciale hoes daarvoor) dan is ze helemaal omringd door het voedingskussen en kan ze lekker liggen. En dan op de bank en haar handjes vasthouden. Soms lukt lukt het dan om haar in de box te leggen (als ze slaapt).

11 dagen geleden

Reactie op Suznn

Voor onze kleine meid helpt het soms om haar handjes vast te houden. We leg ...
Handje*

11 dagen geleden

Herkenbaar.. 😅

11 dagen geleden

Hier verschillend ze is nu 6 weken maar ene dag slaapt ze heel makkelijk en dan echt blokken van 2/3 uur andere dag is ze veel wakker en slaapt ze echt alleen op mn borst/op schoot en dan zodrs ik dr weg leg word ze wakker. Hoe oud is je dochter?

11 dagen geleden

Hier idem...

11 dagen geleden

Wat hier helpt is inbakeren in een doek. En dan in het babynestje neerleggen. Of ik ga samen met haar op de bank liggen, in m’n armen slaapt ze dan ook een hele poos.

11 dagen geleden

Mijn dochter slaapt overdag nog niet in bed of de box. Ze huilt daar alleen in. Dus om toch aan haar slaap te komen ligt ze op mij te slapen of in de wagen ... Mijn advies is om geduld te hebben en het te blijven aanbieden die dutjes. Het zal vanzelf komende weken steeds beter gaan

11 dagen geleden

Ze is nu 8 weken. Inbakeren raakt ze aleen maar nog meer overstuur.