7 Reacties

2 dagen geleden

Wij doen twee luiers om. Een gewone in eigen maat + een luierbroekje in 1 maat groter. En dan luierbroekje doen we achtersevoren aan 🤣 dus de achterkant voor, voorkant achter. Dat werkt bij beide kids 👌🏼

2 dagen geleden

Mijn zoontje van 16 maanden lekte ook iedere nacht door, een grotere maat romper was bij ons de oplossing. Sinds ik dat doe lekt hij niet meer door.

2 dagen geleden

Ik verwissel elke nacht zodra hij komt de luier, bekend probleem helaas. Ik geef al minder in zn fles s avonds maar gebeurd alsnog :/

2 dagen geleden

Wij hebben de avond fles eraf gehaald en dat gaat 9/10 nachten goed. Soms wordt hij wakker en dan krijgt ie beetje melk.

13 uur geleden

'S nachts de luier verwisselen moet je voorkomen, maar wij hadden het ook.... fles ontnemen vind ik onmenselijk..... dus nu ( na meerdere tips) overgestapt op pampers baby dry voor de nacht en ze is niet meer doorgelekt of luier moeten verschonen. Wel een maatje kleiner gekocht dam die van kruitvat want als hij te groot is lekt het erlangs

1 uur geleden

Wij sluiten de romper niet als hij de nacht ingaat. Dan is de druk weg. Wij gebruiken kruidvat nachtbroekjes 1 maat groter

31 minuten geleden

Bedankt voor jullie tips! :) Doen nu een gewone luier en dan de dry pamper erover nu al een paar nachten droog!