17 Reacties

14 dagen geleden

Heb je loden leidingen? In de meeste oudere huizen zijn die inmiddels vervangen en kan kraanwater dus prima. En anders maakt het merk denk ik weinig verschil...

14 dagen geleden

Reactie op liene99

Heb je loden leidingen? In de meeste oudere huizen zijn die inmiddels verva ...
Wij hebben loden leidingen inderdaad! Word misschien met de tijd vervangen maar dat is niet voor september 😊

14 dagen geleden

Reactie op Elisabeth0410

Wij hebben loden leidingen inderdaad! Word misschien met de tijd vervangen ...
Lastig is dat. Hadden wij in onze vorige woning ook. Ik gaf borstvoeding maar had voor de zekerheid idd een paar flessen water en een pot kunstvoeding in huis altijd. Ik had toen gewoon flessen water van de Lidl volgens mij. Lijkt me niet dat het merk veel verschil zal maken.

14 dagen geleden

Hier evian gebruikt

14 dagen geleden

Op de verpakking staat meestal of het geschikt is voor babyvoeding.

14 dagen geleden

Ik had bar le duc gebruikt bij mijn eerste kindje, hielp bij ons gelijk ook heel goed tegen krampjes

14 dagen geleden

Spa komt uit een plastic fles dus ik zou dan voor bar le duc gaan

14 dagen geleden

Reactie op Bonnie03

Spa komt uit een plastic fles dus ik zou dan voor bar le duc gaan
Barleduc heeft plastic in de kartonnen verpakking.

14 dagen geleden

Reactie op Bonnie03

Spa komt uit een plastic fles dus ik zou dan voor bar le duc gaan
Barleduc is aan de binnenkant ook gewoon van plastic

13 dagen geleden

Wij hebben een waterfilter. Niet alleen fijn voor je eigen water, maar ook voor de baby en voor al je keukenapparatuur! https://www.tradeline.nl/product/aqualine-12-abs/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw3NyxBhBmEiwAyofDYbHqrRlYOcI5dGRzzyX6NJmSXMO54aw8Kf0_GmWgjXko4UmcHJAIABoCSj0QAvD_BwE

12 dagen geleden

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je huis is maar eigenlijk geldt alleen in huizen met loden leidingen dat het onder de 1 jaar niet verstandig is om kraanwater te gebruiken. https://www.naviva.nl/antwoord-en-advies/flesvoeding/kraanwater/ Mineraalwater is in andere gevallen juist minder geschikt.

11 dagen geleden

Hi, Spa blauw schijnen volwassen en baby’s obstipatie van te krijgen na langdurig gebruik. Wij hebben glazen flessen chaudfontaine. Werkt perfect en geen plastic moleculen ;)

11 dagen geleden

Reactie op Bonnie03

Spa komt uit een plastic fles dus ik zou dan voor bar le duc gaan
De binnenkant van pakken zijn ook geplastificeerd, karton is niet echt waterdicht...🙃

11 dagen geleden

Reactie op liene99

Lastig is dat. Hadden wij in onze vorige woning ook. Ik gaf borstvoeding ma ...
Maakte her dan niet uit dat je het kraanwater dan zelf drinkt? (Ga er even vanuit dat je dat zelf wel dronk)

11 dagen geleden

In NL mag je gewoon vanuit de kraan pakken oud huis of niet in België NIET daar zit te veel kalk in het water en moet je flesjes water pakken

9 dagen geleden

Reactie op mamma4

Maakte her dan niet uit dat je het kraanwater dan zelf drinkt? (Ga er even ...
Ik deed het wel, ook tijdens de zwangerschap. Ik heb geen nadelige gevolgen gemerkt. Maar je zou ook zelf alleen bronwater kunnen drinken natuurlijk.