27 Reacties

25 dagen geleden

Ik zit bij abn en heb een kinder spaar rekening geopend!

25 dagen geleden

Wij hebben een aparte spaarrekening op onze eigen naam, waarop we sparen en tzt dingen voor ze van gaan betalen (rijbewijs/collegegeld etc). Zodat ze er niet van naar Salou gaan, zeg maar 😉. Ook hebben ze een jeugrekening op eigen naam, waar de centjes die ze van grootouders krijgen op komen te staan (en straks hun zakgeld). Daar komt later een lopende rekening met pinpas bij, zodat ze zelf met geld leren omgaan. Beide bij SNS, omdat we daar zelf ook een rekening hebben (en ze een kantoor in de buurt hebben waar je gewoon langs kunt lopen).

24 dagen geleden

Reactie op Rosalindem

Ik heb bij de ING groei groter rekening. Het bedrag word automatisch naar m ...
Hier idem voor mijn dochter van 9 jaar sparen we op de manier dus al 9 jaar en nu weer nieuwe rekening geopend en idd fijn dat wij als ouders met 18 jaar de regie hebben, je weet nooit voor het zelfde geld zitten ze aan de drugs dan kun je ze zo beschermen door het niet los te laten in 1 x

23 dagen geleden

Ik heb bij Rabobank de regenboog rekening geopend. Als onze dochter 18 is komt dat geld vrij. Nu sparen we elke maand 30 tot 50 euro.

22 dagen geleden

Reactie op Marie3125

Sparen is echt zonde, levert niets op. Je hebt nog 18 jaar om een mooi verm ...
Precies dit zijn wij ook van plan! Lijkt ons een betere investering dan sparen op de Nederlandse banken. Maar je moet je er inderdaad wel even in verdiepen. Snap dat voor veel de bank veiliger voelt

22 dagen geleden

Reactie op Marie3125

Sparen is echt zonde, levert niets op. Je hebt nog 18 jaar om een mooi verm ...
Doen jullie bij BND aan vrij beleggen? Of een van de model portefeuilles l?

21 dagen geleden

Wij hebben tijdslotsparen rekening op onze eigen naam waar wij op sparen voor studie, rijbewijs en andere zaken (het grotere geld) simpelweg omdat wij niet willen dat er echt duizenden euro’s vrijkomen op hun 18e. Daarnaast hebben wij wel een regenboogrekening geopend bij de Rabo voor de grootouders om geld op te zetten of als ze zelf geld krijgen voor verjaardagen of andere dingen. Dit geld komt dan wel vrij.