15 Reacties
7 maanden geleden
Hier van v tech het loopwagen the gehaald en daar speelt hij zitten ook al mee! Je kan het activiteiten bord er afhalen en ze kunnen er dan ook liggend mee spelen.
7 maanden geleden
Mijn zoontje is op het moment gek van blokken
Ik heb zo'n autootje daar bovenop kun je bouwen net zoals je zo'n bus hebt van bumba zeg maar
Niet dat hij bouwt hij vindt vooral de blokken eruit halen en op de grond gooien leuk 馃槀
7 maanden geleden
Onze dochter is gek op de kinderpiano, 1 van de action die ook melodietjes afspeelt. En ze slaat graag blokjes tegen elkaar.
Ze heeft ook een vtech eenhoorn knuffel die ze heel leuk vindt. Ze snapt ook al dat ze op de buik komt duwen voor geluid.
We hebben ook een play pop up. Die vindt ze ook geweldig, opendoen lukt bij 3 van de 4 en ze kan ze ook zelf dicht doen
7 maanden geleden
Momenteel vindt ze speelgoed met geluidjes/lampjes helemaal geweldig. Maar ook bijtringen of knuffeltjes waar een labeltje of lusje aan zit waar ze aan kan friemelen 馃槄
7 maanden geleden
Zo'n rainmaker is hier erg geliefd (https://www.bol.com/nl/nl/p/hape-regenmaker-blauw/9200000055366642/). En verder ongeveer alles waar ie zn handen op kan krijgen. Siliconen boterkwastje, houten pollepel, een of ander plastic kraakzakje, een dopje van een fles zonnebrandcr猫me, ...
7 maanden geleden
Speelgoed tips wat vast blijft zitten op t dienblad van de stokke stoel?
7 maanden geleden
Reactie op L1310
Haha wij hebben het opgegeven. We zien het maar als een goede les in zwaart ...
Hahaha jaa ik was er al bang voor. 馃槀 meneer gaat hier dan staan en naar beneden kijken. 馃槀