6 Reacties
één maand geleden
Ik volg even, hier het zelfde verhaal, ze heeft nog net te weinig controle over de speen en soms zuigt ze veel te enthousiast waardoor die uitfloept. En inderdaad met slapen doordat ze beweegt met haar hoofdje. Ze zou naar mijn idee veel langer slapen als dat ding gewoon is in haar mondje bleef zitten🙈 ik zag dat je van difrax een dental speen had die loopt een soort schuin af aan het einde en zou ook moeten zorgen voor “meer grip” zou dit werken misschien?
één maand geleden
Ik doe gewoon 3000x per dag het speentje terug in haha, ze duwt hem ook met haar tong naar buiten maar dat is dan niet de bedoeling en ze wil hem dan graag weer haha ik zorg dus altijd met het inslapen dat ik er makkelijk bij kan, overdag op mij of in de wieg en 's nachts in de cosleeper. Ik ben nu in week 6 en merk wel verbetering, ze worden wel steeds sterker dus ik denk even volhouden, maar misschien heeft iemand andere tips!
één maand geleden
Hier hetzelfde. Sinds week 1 proberen wij ons zoontje de speen te geven vanwege zuigbehoefte na het voeden. Ondertussen week 7 en hij spuugt regelmatig de speen of trekt het zelf eruit. Als ik merk dat hij de speen echt nodig heeft en blijft uitspugen, dan houd ik met mijn vinger de speen tegen totdat hij het 'zuigen' door heeft. Als hij bijv alleen ermee speelt en zo goed als in slaap is, dan trek ik de speen eruit mits hij deze zelf heeft uitgespuugd. Ook probeer ik regelmatig de speen niet te geven om hem niet eraan te laten wennen (nu ligt hij in mijn armen na het voeden te slapen zonder speen 🙂)
één maand geleden
Hi! Hier hetzelfde, zelf heb ik nu een trucje 😅 ‘s avonds als tie gaat slapen breng ik hem in slaap met zijn speentje en aai ik tussen zijn wenkbrauwen tot ik merk dat tie echt slaapt en dan trek ik langzaam het speentje uit zijn mond en aai ik nog even door ongeveer 2-5 minuten