13 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op CW
Hier ook helaas.. maar ze is pas 16 maanden. Dacht dat die helse regressie ...
Hier ook nog geen 17 maand. Maar verder past het compleet bij alle signalen. Alles zelf willen doen, alles is nee..
6 dagen geleden
Ja hier ook al een tijdje aan de gang. Terwijl ze echt al maanden elke nacht door sliep. Nu is ze echt veel wakker snachts (vaak elke 45 minuten wel) en der dutje is ook kort overdag. Ik dacht eerst dat ze ergens last van had. Maar lijkt meer op verlatingsangst/angst om alleen te zijn. Hoop dat het snel weer normaal word. Ben gesloopt.
6 dagen geleden
Hier ook mannetje 16 maand. Sliep heel goed! Nu krijsend wakker, compleet overstuur bijna niet te troosten! Ben zo moe en is nu nog maar paar dagen heel heftig
3 dagen geleden
Hier ook!! Ook altijd een goede slaper geweest en is nu 16 maanden oud. Nu een week lang iedere nacht raak. Jengelen om niks lijkt het, moeilijk te troosten en niks werkt. Hopelijk gaat deze tijd snel voorbij.
Moeten we vannacht maar aan elkaar denken als we allemaal weer bij het bedje staan 😂 we zijn niet alleen
2 dagen geleden
Hier ook al weken drama. Kon al heel snel zelfstandig in slaap vallen en nu opeens kan hij dat niet meer.. wordt mega veel wakker snachts en is dan helemaal overstuur. Wil het liefst dat je de hele tijd bij hem blijft. Ik ben kapot 😫 hij is ook veel ziek, dat helpt ook niet mee. Maar de week dat hij beter was, zelfde patroon.... 🥱
gisteren
Hier is er eindelijk licht aan het einde van de tunnel. Hele nacht weer doorgeslapen, voor het eerst sinds 3 weken!
gisteren
Hier extract hetzelfde. Was even vergeten dat wr ook nogsteeds slaapregressies hadden. Wij hadden nooit een white noise. Nu een gekocht bij action met lampje erin en dat werkt redelijk voor het inslapen
8 uur geleden
Grapje, vannacht 5 keer wakker geworden. Lichtje aan het einde van de tunnel weer gedoofd😢
4 uur geleden
Lijkt hier weer iets beter te gaan...af en toe nog even wakker voor 23:00. Dan schone luier en weer slapen! Afgelopen nachten weer doorgeslapen! Ik hoop dat zo aanhoudt