14 Reacties
3 dagen geleden
Mijn meisje is iets over de 7 weken. En hier sinds gister precies hetzelfde. Heb haar nog nooit zo onrustig gezien. Lees graag even mee!
3 dagen geleden
Je kan ook de app aanschaffen. Ik kijk dus wel naar de sprongetjes omdat je ook ziet wat ze dan leren en waarin je ze in de lastige fase kan helpen. Elk kind is anders mij het gaf mij bij m’n eerste echt wel een stukje gemoedsrust dat het een sprongetje was en dus van tijdelijke aard. De sprongen worden ook steeds langer en heftiger dus vond dat wel fijn even te kunnen checken en die app is dus ideaal
2 dagen geleden
Ik zit morgen op week 9 en afgelopen week was hier ook zo. Weinig drinken, kan haar niet wegleggen en duurt heel lang voordat ze in slaap valt. Week 10 is het voorbij is dat vanaf de uitgerekende datum?
één dag geleden
Reactie op freumpie
Je kan ook de app aanschaffen. Ik kijk dus wel naar de sprongetjes omdat je ...
Hier precies hetzelfde. Ik had het er met mijn zus over en die vond het allemaal maar onzin, maar mij helpt het wel om te weten dat het een fase is en niet het nieuwe normaal. Het sleept me soms echt een moeilijke dag door en dan ga ik ook kijken welke nieuwe vaardigheden hij nu allemaal leert waardoor ik ook juist het positieve ga zien in zo’n moeilijke fase.
één dag geleden
Hier hetzelfde. Nu precies 8 weken oud en sinds afgelopen week drinkt hij de flessen slecht en slaapt hij snachts maar 3 uurtjes door (is normaal, maar ons zoontje sliep voorheen 5 a 6 uur door) nu al sinds 02:15 wakker en hij wilt echt niet meer slapen. Ik hoop dat dit voor korte duur is…