14 Reacties

3 dagen geleden

Mijn meisje is iets over de 7 weken. En hier sinds gister precies hetzelfde. Heb haar nog nooit zo onrustig gezien. Lees graag even mee!

3 dagen geleden

Oja, ze is nu 8 weken en 3 dagen! Geboren met 40+1.

3 dagen geleden

Dit zijn de signalen. Hier precies hetzelfde behalve dat het ‘s nachts niet goed gaat haha, dit helpt me er doorheen en hopelijk is het snel weer voorbij.

3 dagen geleden

Oke hier zo'n beetje alle boxjes aangevinkt. Hoe lang duurt dit grapje? 😅

3 dagen geleden

Reactie op ymsvw

Dit zijn de signalen. Hier precies hetzelfde behalve dat het ‘s nachts nie ...
Fijn dat je het deelt, overduidelijk een sprong dus 😅 Hoe lang duurt deze fase?

3 dagen geleden

Reactie op Celiie

Oke hier zo'n beetje alle boxjes aangevinkt. Hoe lang duurt dit grapje? 😅
Hier hetzelfde! Hoe lang is dit al zo bij jou?

3 dagen geleden

Ik heb het boek ook, rond week 10 zou het weer over moeten zijn en ‘schijnt het zonnetje weer’ staat er 😋😋

3 dagen geleden

Je kan ook de app aanschaffen. Ik kijk dus wel naar de sprongetjes omdat je ook ziet wat ze dan leren en waarin je ze in de lastige fase kan helpen. Elk kind is anders mij het gaf mij bij m’n eerste echt wel een stukje gemoedsrust dat het een sprongetje was en dus van tijdelijke aard. De sprongen worden ook steeds langer en heftiger dus vond dat wel fijn even te kunnen checken en die app is dus ideaal

3 dagen geleden

Al verander je er de lastige periode niet mee, je moet er toch mee dealen. Daar heb je helemaal gelijk in.

2 dagen geleden

Ik heb het opgezocht deze duurt gemiddeld 2 weken
Ik zit morgen op week 9 en afgelopen week was hier ook zo. Weinig drinken, kan haar niet wegleggen en duurt heel lang voordat ze in slaap valt. Week 10 is het voorbij is dat vanaf de uitgerekende datum?

2 dagen geleden

Reactie op OnvergetelijkeOchtendgloren722061

Ik zit morgen op week 9 en afgelopen week was hier ook zo. Weinig drinken, ...
Ja vanaf de uitgerekende datum

één dag geleden

Reactie op freumpie

Je kan ook de app aanschaffen. Ik kijk dus wel naar de sprongetjes omdat je ...
Hier precies hetzelfde. Ik had het er met mijn zus over en die vond het allemaal maar onzin, maar mij helpt het wel om te weten dat het een fase is en niet het nieuwe normaal. Het sleept me soms echt een moeilijke dag door en dan ga ik ook kijken welke nieuwe vaardigheden hij nu allemaal leert waardoor ik ook juist het positieve ga zien in zo’n moeilijke fase.

één dag geleden

Hier hetzelfde. Nu precies 8 weken oud en sinds afgelopen week drinkt hij de flessen slecht en slaapt hij snachts maar 3 uurtjes door (is normaal, maar ons zoontje sliep voorheen 5 a 6 uur door) nu al sinds 02:15 wakker en hij wilt echt niet meer slapen. Ik hoop dat dit voor korte duur is…