5 Reacties

3 dagen geleden

Ik zou je niet teveel gaan vasthouden aan sprongetjes. Het is helemaal niet wetenschappelijk bewezen dat deze bestaan. Ik krijg ook al de rillingen van het woord😩🙈. We hebben allemaal wel eens onze dag(en) niet, zo ook onze baby’s… Het zou best kunnen dat je baby een slaapregressie heeft.

3 dagen geleden

Ja hier ook precies wat je beschrijft!! Is hier nu dag 3 en t word best frustrerend want ik krijg niks uit handen. Als hij diep slaapt en ik leg hem weg is het binnen enkele minuten wakker en huilen. Hoop dat het gauw over is.

2 dagen geleden

Buiten dat sprongetjes dan misschien niet bewezen zijn. Zijn er meerdere mama’s die een onrustige baby hebben rond de periode van 7 a 8 weken? Hij drinkt ontzettend slecht 60 a 80 cc laten staan… en in de nacht sliep hij voorheen 5 a 6 uur door en nu is het max. 3 uurtjes…. Ik weet dat ik mij niet vast moet houden aan sprongetjes maar ben benieuwd of er herkenning is bij meerdere mama’s?

2 dagen geleden

Hier wel herkenbaar hoor, sinds week 8 werd mijn zoontje onrustiger, hangeriger en vaker willen drinken. ‘s nachts vaker wakker. Nu bijna 10 weken en hij is weer ‘de oude’! En hij kan ineens weer nieuwe dingen 😊

2 dagen geleden

Reactie op Loesz92

Hier wel herkenbaar hoor, sinds week 8 werd mijn zoontje onrustiger, hanger ...
Deze reactie geeft mij wel hoop. Ik weet dat baby’s echt nog niet doorslapen.. maar wij waren toch wel een beetje verwend met de 6 uur slaap achter elkaar… dan is het toch wel even wennen nu hij na 3 uur al komt en daarna de rest van de nacht erg onrustig slaapt. 🙈