Hoi hoi,
Meerdere mama’s ervaringen met sprong 2? (02:00 snachts nu ik dit typ… vermoeide mama) Volgens de Oei ik groei app zou mijn zoontje over 2 dagen in sprong 2 zitten. Nu had ik zelf het idee dat hij bij sprong 1 ook wat dagen eerder er in zat.
Sinds afgelopen zaterdag drinkt mijn zoontje maar halve flessen leeg… daarna duwt hij met de tong de fles naar buiten en wilt hij het niet meer hebben. Overdag sliep hij nooit als de beste, maar op mij kon hij zo 2 tot 3 uur in dromenland zijn. Nu sinds 2 dagen doet hij hele korte slaapjes op mij en kijkt hij mij daarna aandachtig aan. Ook de nachten zijn minder geworden, zo sliep hij eerder de eerste helft 5 a 6 uur door en de 2de helft 3 a 4 uur. Nu slaapt hij de eerste helft 3 uurtjes en komt hij daarna bijna niet meer in slaap. De 2de helft van de nacht slaapt hij dan ook (veilig) bij 1 van ons… in een keer zo’n omslag in zijn nachtslaap… het was eerst een erg goede slaper in de nacht…
Meerdere die deze dingen ervaarde bij sprong 2? Of zou hij ergens anders last van hebben. 🙈