3 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op saskia98
Mijn eerlijke mening: stop met kijken naar die sprongetjes! Het is helemaal ...
Ben het helemaal met je eens en het maakt mij ook niet uit waar die zit en hoe hij ontwikkeld het gebeurt op zijn tempo. Maar het is meer voor mijn eigen, met dit heb ik het gevoel dat ik hem iets beter begrijp. Het doet mij persoonlijk heel veel als je je kind op geen enkele manier kan helpen en hij alleen maar overstuur is. Het maakt mij onzeker met het idee dat ik iets fout doe. Door naar de sprongen te kijken heb ik het idee dat het niet door mij komt maar door een stukje ontwikkeling. Bedoel wat je zegt wij hebben ook wel eens ons dagje niet maar dit is nu al 2,5 dag aan gang en sta er groot en deels alleen voor en dan is dat echt wel intens.
Daarnaast weet ik dat het niet bewezen is maar ik vind het zelf toch een interessante theorie die ergens heel accuraat is. Ben gewoon benieuwd naar andere ervaringen en of ik het nou goed begrijp
11 dagen geleden
Kan maar zo hoor, dat hij in zijn volgende sprong zit. Kan ook maar zo dat hij gewoon even niet lekker in zijn vel zit. Ik snap dat je je kind graag wilt begrijpen en dat dat het makkelijker zou maken. Maar het is gewoon met die kleintjes niet altijd te zeggen wat het is. Wat wel zo is, is dat het in de meeste gevallen vanzelf weer beter wordt. Succes!