9 Reacties

één maand geleden

Ik lees mee, had wel zwanger programma van haar

één maand geleden

Ik heb 'm op aanraden van de bekkenfysio aangeschaft en ben net paar dagen begonnen (met terugwerkende kracht volg ik het programma vanaf week 3 na de zwangerschap). Tot nu toe bevalt het goed. Fijne oefeningen, heel licht nog want zit nog in het herstel programma. Kan er dus nog niet heel veel over zeggen. Ben wel weer gemotiveerd en voelt goed om iets te doen

één maand geleden

Reactie op Rozemilkshake

Ik heb 'm op aanraden van de bekkenfysio aangeschaft en ben net paar dagen ...
Goed om te horen! Ik ben 8 weken geleden bevallen en vraag me af of een groot deel nog wel zinvol is of dat je inderdaad gewoon vanaf de start moet beginnen ongeacht wanneer je bent bevallen. Ik lees ook op andere websites dat men het soms te technisch vindt als je weinig ervaring hebt met krachttraining. Ervaar jij dit ook zo?

één maand geleden

Ik heb ‘m gekocht! Vond de eerste 6 weken niet nodig voor mezelf, vooral adrmwerk en wat basis oefeningen kracht. Ik heb veel ervaring met kracht, dus heb de oefeningen van de Bekkenfysio gedaan ipv van haar. Ga nu wel met haar kracht beginnen, na groen licht van de fysio. Ik vind het wel fijn om beetje houvast en programma te hebben in de gym. Vind de oefeningen zelf niet te technisch hoor. En er zitten filmpjes bij, dus als je niet veel kennis hebt van krachttraining, kan je dat altijd gebruiken 😃

één maand geleden

Reactie op PaulaaaS

Goed om te horen! Ik ben 8 weken geleden bevallen en vraag me af of een gro ...
Ik ervaar dat niet zo, heb 0,0 ervaring met krachttraining haha maar heb nog niet zoveel ontdekt natuurlijk. Ben pas net begonnen. Ik ben wel bij week 3 begonnen ookal ben ik 7 weken post partum omdat ik nog veel bekkenklachten ervaar. Dat is een prettige start vind ik. Maar als je niks "mankeert" kun je denk ik gewoon met het officiele programma starten. Die eerste 6 weken zijn een soort basisherstel oefeningen.

één maand geleden

Mag ik vragen hoe een training eruit ziet? Voorbeeld van oefeningen enz?

MOD

één maand geleden

Ik heb postnataal na vorige zwangerschap gedaan (pas na 3 maanden mee gestart) en nu ook meteen weer gestart. Heb deze zwangerschap ook prenataal gedaan en over beiden programma’s super tevreden. Postnataal bestaat uit 2 programma’s, core restore (week 1-8 na de bevalling maar kan je alsnog later doen) en vanaf 6 weken het gym en/of home programma. Core restore is vooral weer controle en mind muscle connectie krijgen over core en bb, dagelijkse oefeningen voor ademhaling, core en mobility (duurt 5 min). Het gym/home programma zijn workouts. Staat iedere week precies bij wat je moet doen, duidelijke instructie filmpjes etc. Ervaring in de gym is fijn maar absoluut geen must. Op haar insta heeft de sowieso veel gratis info en content en ook voorbeelden van workouts. (Vind ik namelijk niet netjes om die hier te delen vanuit de app omdat het haar inkomen is)

één maand geleden

Dat klinkt allemaal wel positief!

één maand geleden

Reactie op Eevx

Ik heb postnataal na vorige zwangerschap gedaan (pas na 3 maanden mee gesta ...
Super thnx Zien de trainingen er beetje zelfde uit als voor tijdens de zwangerschap? Die had ik namelijk aangekocht