7 Reacties
vorig jaar
Gecondoleerd met het verlies van je moeder 🤍
Ik zelf heb geen grote tattoos, kleine op mijn oren, die voor mijn familie, gezin en partner staat.
Maar een goede vriendin van mij heeft onlangs een tattoo voor haar moeder laten zetten, die ze begin dit jaar is verloren. Haar lievelingsbloemen heeft ze er onder andere in verwerkt. Heel mooi gebaar vond ik zelf. Wellicht ook wat voor jou? Bloemen zijn altijd mooi als tatoeage.
Veel sterkte nog 🤍
vorig jaar
Heel veel sterkte 🤍🤍
Ik heb zelf voor mijn opa 2 pioenrozen (een open en een dichte) laten tatoeëren op mn heup met een hoefijzer en infinity teken in het midden, dit heb ik gedaan om zijn invloed te vereeuwigen voor wat hij voor mij heeft betekend tijdens zijn leven, maar ook de invloeden die hij nu nog heeft terwijl hij er niet meer is. Het hoefijzer symboliseert de liefde die wij deelde voor paarden en hier is ook mijn eerste en derde stiefvader in mee genomen om ook met hen de band te vereeuwigen
vorig jaar
Reactie op LauraLove
Heel veel sterkte 🤍🤍
Ik heb zelf voor mijn opa 2 pioenrozen (een open en ...
En wellicht zou je als ze gecremeerd wordt ook as van haar kunnen gebruiken in de tattoo ik zou dit uiteraard ook overleggen met alle andere nabestaande en met de artiest, anders zou je ook een lok haar weg kunnen knippen in de nek of achter het oor (of vragen aan de begrafenisondernemer) en hier het as van gebruiken
vorig jaar
Gecondoleerd met het verlies van je moeder, wat een vreselijk nieuws 🤍
Ik heb een tattoo laten zetten voor mijn eerste dochter die stilgeboren is, maar die plaats ik ivm privacy liever niet met foto. Het is in fine line een golf (want we zijn beiden waterman en de tweede naam van mijn tweede dochter staat ook voor een golf) met een 1 grote ster voor haar en 3 kleine (voor ons als gezin, kan daar makkelijk een bij laten zetten). Hij zit op mijn onderarm net onder elleboog plooi. Niet heel groot maar je ziet hem wel. Ik vind het fijn dat ik hem makkelijk zelf kan zien maar hij is ook goed onder kleding te dragen
Zijn er dingen die je aan je moeder doen denken, of bepaalde hobby’s bijv? Zelf vind ik een geboortebloem ook heel mooi in fine line, dat wilde ik eerst. Maar die komt wrsch later voor het hele gezin.
Heel veel sterkte 💫