23 Reacties

één maand geleden

Nee hoor! Dronk ze bij mij ook, en de ene dag drinkt ze alles en de andere dag laat ze wel eens 60 staan. Ze stoppen als ze vol zitten ☺️

één maand geleden

De mijne dronk met 3 weken ook 120 hij drinkt alles en soms meer

één maand geleden

Reactie op irizs90

Nee hoor! Dronk ze bij mij ook, en de ene dag drinkt ze alles en de andere ...
Klopt dat doet de mijne ook!! Dankjewel.. omdat het concultatie bureau gelijk zegt ja het is teveel dit dat, overgewicht blabla. Maar bij mn andere kids deed k ook op gevoel en hun zijn hartstikke slank.

één maand geleden

Reactie op S♥️

Klopt dat doet de mijne ook!! Dankjewel.. omdat het concultatie bureau geli ...
Lekker naar je moedergevoel luisteren, dat klopt altijd ❤️

één maand geleden

Hier ook een hongerige baby! Nu 6 weken en drinkt ruim 180/200. Als hij het niet krijgt blijft hij huilen/krijsen van de honger. Na het eten is het ook een heel tevreden mannetje

één maand geleden

Reactie op Daan2705

Lekker naar je moedergevoel luisteren, dat klopt altijd ❤️
Zeker! Wij weten het beter🩷

één maand geleden

Reactie op X2024x

Hier ook een hongerige baby! Nu 6 weken en drinkt ruim 180/200. Als hij he ...
Bij mijn eerste dochter was het ook zo, het is helemaal goed gekomen met haar, ze heeft een super gezond gewicht!

één maand geleden

Reactie op S♥️

Precies! En voor het consultatiebureau is het toch bijna nooit goed. 😉 ze noemen het bij ons in de omgeving niet voor niks het consternatiebureau 😂

één maand geleden

Reactie op S♥️

Precies jij weet wat je kind nodig heeft

één maand geleden

Reactie op Daan2705

Precies! En voor het consultatiebureau is het toch bijna nooit goed. 😉 ze ...
Hahahah echt he! Kan nooit Volledig eerlijk tegen ze zijn veel dingen zeg k niet eens tegen ze, omdat ze het altijd beter denken te weten

één maand geleden

Hier ook een hongerige dame en mijn eerste idem. Kreeg destijds van het CB op mijn kop omdat hij obesitas zou krijgen, met de voeding die hij wilde/ik aanbood. Inmiddels is hij 15 en wordt hij opgevolgd door de kinderarts omdat hij te licht en te klein is 😉 Blij dat ik hem destijds gewoon naar behoefte gevoed heb. CB gaf bij onze kleine meid van 3 weken overigens aan dat er in 15 jaar veel veranderd is, en dat we gewoon ons eigen gevoel moeten volgen.

één maand geleden

Gewoon voeden tot hij tevreden is

één maand geleden

Gewoon lekker naar behoefte voeden hoor ♥️Mijn baby van bijna 8 weken drinkt 105ml en soms 120ml. Dit is eigenlijk te weinig. Als hij vanzelf weer honger heeft, geef ik hem gewoon extra.

één maand geleden

Herkenbaar! Onze zoon is vandaag precies 3 weken en krijgt nu dit: 7:00 135 ml 10:00 100 ml 13:00 100 ml 17:00 100 ml 19:00 100 ml 23:00 135 ml Nacht 100 ml Maar merk dat hij nog wel meer zou kunnen drinken, maar ben toch wel wat voorzichtiger ivm krampjes.

één maand geleden

Zitten jullie met 3 weken ook op 7 flesjes? Of meer/minder met 120 ml per fles?

één maand geleden

Ik heb van mijn kraamzorg geleerd dat ik zo kan rekenen: kg x 150 cc. Onze zoon (3,5 week)is nu 4,9kg. Dan doe je dus 5,9 x 150 cc. Dat moet hij op 1 dag drinken

één maand geleden

Reactie op DanielleD95

Ik heb van mijn kraamzorg geleerd dat ik zo kan rekenen: kg x 150 cc. Onze ...
Oeps 4,9 x 150 cc

één maand geleden

Ons zoontje van 3 weken drinkt ook 120 cc, al ruim een week! Ik lees hieronder de richtlijn van 150cc x kg en heb dat ook gehoord, maar die van ons drinkt al meer dan dat. Hij heeft honger en houdt het binnen.. bij ons zei consultatiebureau dat we evt ook op gevoel mochten ophogen. Je kindje drinkt wat hij wil hebben en als hij niet teveel teruggeeft, is het goed! Denk dat je het niet zo snel fout kan doen als je geen eten 'propt'

één maand geleden

Ggd zij tegen mij voeden op verzoek dus bij mij als ze honger heeft krijg ze wat en vonden ze ook goed

één maand geleden

Gewoon geven wat het kindje nodig heeft! Onze dochter (nu 6 weken) dronk heel lang 135cc toen een poosje 100 en gaat nu weer meer vragen, ze kunnen heel goed zelf aangeven wat ze nodig hebben