22 Reacties

één maand geleden

Ik zou een lactatiekundige mee laten kijken. Ik heb ook een lactatiekundige ingeschakeld, soort gelijk probleem met mijn 4 weken oude dochter. Door advies van de lactatiekundige gaat het nu stukken beter ☺️

één maand geleden

Ik weet niet maar ik merk dat mijn baby van 6 weken sinds 5 weken het ook ineens heeft. Ik nam aan dat het hoorde bij zijn aantal weken & hoop dat het vanzelf voorbij gaat.

één maand geleden

Ik volg ook even, hier een dochter van 5 weken, op mijn borst, in mijn armen slaapt ze prima en lang, maar zodra ik haar op haar rug ligt wordt ze heel vaak na een half uur of uur wakker doordat er melk terugkomt, hierdoor kunnen we haar dus bijna niet wegleggen 🤯

één maand geleden

Reactie op Pocalana

Ik zou een lactatiekundige mee laten kijken. Ik heb ook een lactatiekundige ...
Mag ik vragen wat voor tips ze heeft gegeven?

één maand geleden

Reactie op Elsa1985

Ik volg ook even, hier een dochter van 5 weken, op mijn borst, in mijn arme ...
Hier precies hetzelfde!

één maand geleden

Reactie op Elsa1985

Ik volg ook even, hier een dochter van 5 weken, op mijn borst, in mijn arme ...
Inbakeren?

één maand geleden

Hier ook hetzelfde. Ze slaapt daarom het merendeel van de tijd op mijn borst 's nachts. Ik ga er van uit dat het met de tijd beter wordt.

één maand geleden

Wij hebben dit nu ook sinds 3 dagen.. bij mij gaf het cb de tip om haar tegen de zwaartekracht in te laten drinken. Dus haar rechtop tegen je borst aan en jij een beetje onderuitgezakt, zodat ze harder moet werken om te drinken.. maar tot noch toe niet het idee dat het helpt. We hebben vanacht een anti-reflux kussen geprobeerd (babydump) en ik moet zeggen dat ik haar vanacht amper gehoord heb. Of het toeval was zullen we deze nacht gaan meemaken 🙈 wij deden ook alles al. Boeren, rechtop houden etc.. maar dat helpt allemaal niets.

één maand geleden

Gisteren voor hetzelfde naar een lactatiekundige geweest. Ik ben een alleenstaande moeder en slaap samen met mijn zoontje in bed. Dit was niet de bedoeling maar co sleeper wil die niet. En nu recent weer geprobeerd en toen sliep ik dus echt maar anderhalf uur ivm bovenstaande klachten en de hik enz. Nu dus weer naast elkaar wel volgens de veiligheid regels samen slapen. Zij gaf aan boeren niet perse nodig ( ik ben dit gaan doen ivm krampjes en omdat als ik na t voeden hem op zn rug leg onrust merk dus denk ongemak) zij geeft aan laat even op zijn zij liggen.. dan merk ik namelijk niets en is hij ook rustig. Daarna evt voorzichtig op zn rug draaien.

één maand geleden

Reactie op --N

Wij hebben dit nu ook sinds 3 dagen.. bij mij gaf het cb de tip om haar te ...
Bedoel je deze? https://www.baby-dump.nl/babyjem-reflux-kussen-grijs.html

één maand geleden

Reactie op Pocalana

Ik ben heel benieuwd wat jullie lactatiekundige als advies gaf

één maand geleden

Reactie op --N

Wij hebben dit nu ook sinds 3 dagen.. bij mij gaf het cb de tip om haar te ...
Ben benieuwd welk reflux kussen je hebt gekocht!

één maand geleden

Reactie op Elsa1985

Bedoel je deze? https://www.baby-dump.nl/babyjem-reflux-kussen-grijs.html
Ja deze heb ik gekocht inderdaad!

één maand geleden

Reactie op --N

Ja deze heb ik gekocht inderdaad!
Leg je haar dan wakker erin? Ik leg de mijne namelijk slapend weg, dan wordt ze geheid wakker als ik haar nog in dat “ harnasje” moet zetten😅

één maand geleden

Herkenbaar…

één maand geleden

Reactie op Pocalana

Wat voor advies heb je ontvangen?

één maand geleden

Hoe houden jullie je baby een uur hoog? Na 5 min doen mijn armen pijn, tips?

één maand geleden

Reactie op blessing1

Hoe houden jullie je baby een uur hoog? Na 5 min doen mijn armen pijn, tips ...
Kussen onder mijn arm waar het hoofdje ligt.

één maand geleden

Reactie op Elsa1985

Leg je haar dan wakker erin? Ik leg de mijne namelijk slapend weg, dan word ...
Ja wij lieten haar eerst nog in het babynestje slapen en schoven deze er dan onder.. maar merkte dat ze dan echt naar beneden zakte snachts. Nu leggen we haar er inderdaad slapend of half slapend in en dat gaat tot noch toe goed. Sinds ik het kussen gebruikt heb lijkt haar slaap echt beter te gaan. Vanacht voor het eerst dat ze pas half 5 wakker werd voor voeding ook. Ik ben wel tevreden over dit kussen!

22 dagen geleden

Hoe gaat t ladies? Kleine hier is nu 6 weken en we kunnen haar in de nacht nu voor een uurtje wegleggen voordat ze wakker wordt door reflux, quq slaap heb je er natuurlijk niks aan maar is iig een kleine vooruitgang haha