22 Reacties

22 dagen geleden

Wij hadden hetzelfde, onze zoon spuugde echt golven eruit. Ik geef bv en heb een lactatiekundige ingeschakeld. Zij heeft ook de tips gegeven om half achterover, met hem rechtop te voeden. Daarna boeren op schoot in een soort van zithouding, 1 hand onder de kin en andere op de rug. Je kunt dit ook vinden op internet. Ik moet zeggen, het werkt wel. Hij spuugt nog steeds maar vele malen minder! Ik merk als ik hem op de andere manier voed, dus ‘gewoon’ horizontaal, hij echt veel meer spuugt. Ik weet niet of het bij jou het geval is maar mijn melk stroomt ook erg snel. Hij klokt het als een malle weg in 15 minuten en verslikte zich ook steeds. Ik doe nu 1 kant per keer voeden en ook dat gaat beter. Misschien anders ook een lactatiekundige vragen? Osteopaat hebben wij bij onze oudste ook gedaan, hielp toen weinig maar ik denk dat als het nu zou blijven dat ik dat wel zou proberen

22 dagen geleden

Ik hoor hier vaker het raadplegen van een lactatie kundige, ik heb volgende week een afspraak daarmee, mochten daar nog andere tips uitkomen dan zal ik die hier ook even delen