6 Reacties
2 jaar geleden
Van mijn vorige zwangerschap weet ik dat je Curanol (zalf en tabletten) veilig kunt gebruiken tijdens de zwangerschap en eventueel borstvoeding. Dit merk ken ik niet en durf ik het niet bij te zeggen, maar anders morgen even de huisarts / apotheek raadplegen?
Wel heel vervelend dat je er last van hebt. Je hoort er weinig over maar veel zwangere (of bevallen) dames hebben hier last van. Hopen dat je er snel weer vanaf bent馃馃徎
2 jaar geleden
Ik geloof overigens niet dat 1x smeren kwaad kan. Maar als het je een onrustig gevoel heeft morgen even bellen voor de zekerheid.
2 jaar geleden
Ik had voor de zwangerschap helaas al last van aambeien. Deze zalf hielp altijd erg goed. Nu weer last maar durf hem niet te smeren. Ik zou toch de huisarts of wellicht de verloskundige benaderen?
Ik hoor graag het graag als je meer weet aangezien dit de enige zalf was die bij mij hielp!
2 jaar geleden
Reactie op CRB
Ik had voor de zwangerschap helaas al last van aambeien. Deze zalf hielp al ...
Ik heb juist deze zalf gekregen van mijn huisarts hij heeft dit voorgeschreven en mijn apotheek zij dat het mag maar op de bijsluiter staat op beter niet aangeraden voor zwangere vrouwen daarom dat ik nu twijfel maar heb die al gemeerd paar uur geleden toen ik van huisarts afkwam zonder eerst te lezen maar merk nu nog niks ervan alleen dat de pijn weg is
2 jaar geleden
Als je huisarts het voorschrijft lijkt me het niet nodig om je huisarts alsnog weer te gaan vragen of je het mag gebruiken 馃槄
2 jaar geleden
Als je huisarts bekend is met je zwangerschap is het denk ik wel doordacht gedaan. Indien je hen niet op de hoogte hebt gesteld van je zwangerschap, dan zou ik nog een keer bellen om dat te bespreken. Aangezien je het v贸贸r je zwangerschap ook al gebruikte.