8 Reacties
één maand geleden
De mijne afgelopen nacht laatste voeding om 22:00 en ze kwam weer om 5:00. Wij geven haar 30cc meer alleen met de laatste voeding en ik stop haar in haar slaapzakje van Love to dream. Ze ligt dan lekker knus en voldaan met die extra voeding. Soms huilt ze een beetje rond 3:00, maar dat is niet echt voor voeding. Ik geef haar dan weer de speen en doe haar slaapknuffel met muziek dan aan. Mijn dochter krijgt overdag om de 4/4,5 uur voedingen. Ze krijgt ook 120 en totaal 5 voedingen op een dag.
één maand geleden
Ik denk dat je op deze jonge leeftijd nog niet ervoor kan zorgen dat hij doorslaapt om 1:00. Elk kind gaat op zn eigen tempo. Hier gaat ze pas om 22:00 naar bed en slaapt dan meestal tot 5/6 uur door. Maar wij geven haar echt niet meer melk om door te slapen. Wij bieden 150+5 aan maar vaak drinkt ze om 22:00 maar 100/110. Dus dat wil echt niks zeggen
één maand geleden
Reactie op Thatredhead
Ik denk dat je op deze jonge leeftijd nog niet ervoor kan zorgen dat hij do ...
Wat lekker zeg! Ik bedoel dat we graag de tijden zouden opschuiven. Nu slaapt hij dus vanaf 19 uur, maar we willen graag dat hij dat (zoals bij jou) vanaf 22 uur gaat doen.
één maand geleden
Reactie op Lauravdb84
Wat lekker zeg! Ik bedoel dat we graag de tijden zouden opschuiven. Nu slaa ...
Ik denk dat dat gewoon je kindje zn eigen ritme is. Maar wij doen voor de fles altijd dr luier, dan word ze rustig aan wakker (als ze dat nog niet is). Doen jullie dat ook voor die voeding van 22:00?
één maand geleden
Ik denk dat je 120+4 bedoelt?
Misschien kan je zijn ritme volgen, dus niet wakker maken. Wij zagen namelijk dat haar volledige ritme toen veranderde, liet er steeds 4 uur tussen dus alles verschoof en zo hebben wij nu rond 23:30 de laatste fles (dat is voor ons perfecte tijd). Soms geven wij de fles van 23:30 dan wel na drie uur ipv vier uur maar die drinkt ze dan wel leeg.
één maand geleden
Klopt de hoeveelheid poeder bij de melk wel die je geeft?
Bij 120 ml horen 4 schepjes. Maar misschien heb je een typfoutje gemaakt.
één maand geleden
Oeps ja dat moet natuurlijk 120+4 zijn! Vandaag hebben we hem zelf laten komen en zien we dat het ritme inderdaad veranderd naar iedere 4 uur en drinkt hij beter! We zijn benieuwd naar hoe het vannacht gaat..