7 Reacties

7 dagen geleden

Als je kindje overdag voldoende binnen krijgt, kan je hem gewoon laten liggen. Lekker de behoeften van je kindje volgen!

7 dagen geleden

Zolang je baby goed groeit, lekker laten slapen en je niet druk maken om hoelang er tussen zit! Die van ons slaapt ‘s nachts ook heerlijk en er zit regelmatig 10 uur tussen de voedingen.

6 dagen geleden

Onze dochter is morgen 7 weken en zij begint nu ook steeds langer door te slapen. Deed het al netjes met in het eerste deel van de nacht vaak ongeveer 5 uurtjes, maar nu hebben we de laatste nachten ineens 8, 7 en nu 9 uur tussen laatste voeding en wakker worden. Ze groeit goed, heeft goede plasluiers en is ook gewoon goed alert wanneer ze wakker wordt... Dus ik laat haar maar lekker slapen. En ik geniet ervan dat ik zelf ook wat uurtjes achter elkaar kan slapen, want ik ken ook maar al te goed het tegenovergestelde qua nachten. Bij onze oudste was het zo ongeveer het hele eerste jaar drama en mocht ik blij zijn met 3 tot maximaal 5 uurtjes slaap.

6 dagen geleden

Hoeveel drinken jullie kindjes dat ze zo lang doorslapen? Onze zoon is dinsdag 7 weken en wij zijn blij als hij 4 uur slaapt...

6 dagen geleden

Reactie op Schildpad1989

Hoeveel drinken jullie kindjes dat ze zo lang doorslapen? Onze zoon is dins ...
Ik heb even voor je gekeken. Die van mij sliep toen hij 7 weken was van 21.45 tot 07.05. Kreeg 6 flessen van 120 cc en nog een laatste fles van 150 cc.

6 dagen geleden

Reactie op saskia98

Ik heb even voor je gekeken. Die van mij sliep toen hij 7 weken was van 21. ...
Dankjewel! Wij geven eigenlijk altijd flessen van 150, maar deze gaan lang niet altijd op. Wisselt tussen 110 en 150. Maar daarmee haalt hij dus nog geen 5 uur of langer haha. Maakt ook niet uit, maar ik was even benieuwd ter vergelijking. En het zou natuurlijk best lekker zijn als hij wat langer door gaat slapen 😀

6 dagen geleden

Reactie op Schildpad1989

Dankjewel! Wij geven eigenlijk altijd flessen van 150, maar deze gaan lang ...
Geen probleem!☺️ snap ik, je gaat dan gauw denken dat je je kleintje misschien veel minder voeding geeft dan anderen.