Hoi hoi,
Mijn kleine meid is nu ruim 3 weken oud en ik kolf fulltime. In de avond is ze vaak onrustig en gaat slapen lastiger / korter. ‘S ochtends slaapt ze dan vaak weer erg lang uit en valt ze in slaap tijdens het drinken.
Ik vroeg mij af of het met mijn moedermelk en de melatonine daarin te maken zou kunnen hebben? Ik kan hier niet echt duidelijkheid in krijgen als ik google.
Houden jullie rekening met wanneer je de melk hebt afgekolfd en wanneer je deze aanbiedt?
Op dit moment voeden we op verzoek (+/- om de 3uur) en kolf ik ongeveer iedere 4 uur.
Onze kleine sliep niet meer na de nachtvoeding. Ik heb 'geëxperimenteerd' met de laatste voeding die ik op de dag kolfde in de nacht te geven. Helaas heeft het hier nog niks opgeleverd, maar ieder kind is anders natuurlijk 😄
Ik kolf ook fulltime, maar ik merk geen verschil qua tijdstip. Onze meid is 's avonds tussen 19.00-23.00 wel onrustiger omdat ze dan wil clusteren, maar volgens mij heeft dat meer met de witching hour of krampjes te maken. In de nacht zelf slaapt ze ook goed op de melk die ik in de middag of begin van de avond heb gekolfd