10 Reacties
één maand geleden
Reactie op RenskeHL
Ja zeker. Huid op huid best veel, maar niets lijkt hem echt te troosten. Ge ...
Als het enkel in de avond is kan het ook gewoon echt een huiluurtje zijn (en dat kan meerdere uren duren), prikkelverwerking/krampen/vermoeidheid, veel babietjes hebben dit de eerste maanden. Veel succes!
één maand geleden
Ook wel logisch zoon reactie. Een baby krijgt de zelfde hoeveel toegediend als een volwassen. Zoon frummeltje krijgt dan aardig wat te verwerken door een vaccin. Hulpstoffen en ziekte verwekkers
één maand geleden
Reactie op Bm156
Als het enkel in de avond is kan het ook gewoon echt een huiluurtje zijn (e ...
Het is echt mega zielig. Ik dacht ook aan het huiluurtje, maar ik ben zelf best alert overdag dat die genoeg slaapt. Nu twijfel ik of ik hem te weinig stimuleer of juist te veel, geen idee.
één maand geleden
Reactie op RenskeHL
Het is echt mega zielig. Ik dacht ook aan het huiluurtje, maar ik ben zelf ...
Je kan alles juist doen en toch nog een huiluurtje hebben, is inderdaad zielig maar soms moeten ze gewoon echt even ontladen en valt het niet te voorkomen. Zolang je er voor je kindje bent is het goed lieve mama! Ook al heb je het gevoel dat je je kindje niet kan troosten, jouw nabijheid is alles. Mijn oudste was soms echt ontroostbaar, op dat moment kan je er alleen maar voor ze zijn. Als je het niet vertrouwd of ongerust bent moet je natuurlijk je gevoel volgen en kan je eventueel een arts raadplegen