15 Reacties

10 dagen geleden

Kan hoor is heel normaal. Je stata gewoon goed afgesteld op je kindje

10 dagen geleden

Ja hier ook! Ook inderdaad een stekende pijn.

10 dagen geleden

Hier hetzelfde. Doet niet echt pijn maar is wel gevoelig. Gebeurt gedurende de hele dag en weet dan ook dat m’n borsten zullen gaan lekken, dus zoogcrompressen zijn geen overbodige luxe

10 dagen geleden

Hier ook flinke pijn van! Gelukkig geen lekkende borsten dan maar de pijn is wel vervelend. Gelukkig duurt het niet lang.. :)

10 dagen geleden

Ik ook! Moet me vaak echt verbijten want stekende pijn.

10 dagen geleden

Door de stekende pijn denk ik aan spruw. Is dat al uitgesloten?

10 dagen geleden

Herkenbaar alleen niet echt qua pijn. Heel even dat je het voelt toeschieten en trekt daarna weg. Is heel normaal! Ben je idd goed afgestemd op de kleine

10 dagen geleden

Tip van mijn lactatiekundige; om toeschietreflex te verminderen kun je je adem inhouden en je schouders optrekken. Dit even volhouden en weer ontspannen.

10 dagen geleden

Reactie op SanneDirksen

Tip van mijn lactatiekundige; om toeschietreflex te verminderen kun je je a ...
Dit doe ik automatisch maar bij mij helpt het meer om rustig door tw ademen..

9 dagen geleden

Bedankt voor alle reacties! Fijn om te weten dat het dus normaal is en ik niet de enige ben… echt pijn is een groot woord, maar het geeft wel een onaangenaam gevoel

9 dagen geleden

Reactie op Floordeel

Door de stekende pijn denk ik aan spruw. Is dat al uitgesloten?
Ik heb inderdaad lichte spruw gehad een tijdje terug. Dit is behandeld en gelukkig overgegaan met tips van de lactatiekundige en miconazol. Aangezien het echt weg is, denk ik niet dat het daarmee te maken kan hebben, maar ik weet niet of dat eventueel een nasleep geeft?

9 dagen geleden

Reactie op SanneDirksen

Tip van mijn lactatiekundige; om toeschietreflex te verminderen kun je je a ...
Dit ga ik eens proberen, dankjewel!

9 dagen geleden

Dit heb ik ook en is volgens mij normaal. Mijn lactatiekundige adviseerde om magnesium bij te slikken. Dit kan het toeschietreflex verminderen.

9 dagen geleden

Reactie op Zoë94

Dit heb ik ook en is volgens mij normaal. Mijn lactatiekundige adviseerde o ...
Oh wauw wat een goeie!

9 dagen geleden

Hier heb ik het ook. Het voelt bij mij alsof ik stroom krijg ofzo. Scherpe tintelingen een paar seconden en dan weer voorbij