22 Reacties
8 maanden geleden
Totaal uit de lucht gegrepen idee: kan je (geen smal maar net wat breder dan het hekje) plankje op het hekje vastzetten met schroeven? Dat je die schroeven in het hekje boort - de kat kan er op springen als tussenstop en zo weer verder met z’n leven 🤪
8 maanden geleden
Overigens zijn katten vaak zelf ook creatief om te komen waar ze willen 🙈
8 maanden geleden
Ik snap overigens niet helemaal wat je bedoelt met drempel en blijven haken, misschien dat je eventueel een foto of link kan plaatsen?
8 maanden geleden
Je hebt ze wel zonder (https://www.bol.com/nl/nl/p/traphekje-hout-harmonica-traphekje-klembevestiging-traphekje-zonder-boren/9300000162186248/ bijvoorbeeld) maar dan wel goed op je vingers letten. 😶
8 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Ik snap overigens niet helemaal wat je bedoelt met drempel en blijven haken ...
Ik denk dat ze bedoelt dat je bij veel hekjes het frame nog wel op de trap hebt staan ook als het hekje open is. Bij ons staat boven het hekje op de bovenste tree en het frame dus ook. Is inderdaad niet heel fijn.
8 maanden geleden
Reactie op L1310
Ik denk dat ze bedoelt dat je bij veel hekjes het frame nog wel op de trap ...
Ohh dat is rot ja
8 maanden geleden
Reactie op L1310
Je hebt ze wel zonder (https://www.bol.com/nl/nl/p/traphekje-hout-harmonica ...
Op een vd afbeeldingen staat niet veilig voor kinderen en dat het daar niet stevig genoeg voor is
8 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Ik snap overigens niet helemaal wat je bedoelt met drempel en blijven haken ...
Oh dat is een goeie een foto 😜 Zo zeg maar

8 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Totaal uit de lucht gegrepen idee: kan je (geen smal maar net wat breder da ...
Oehh overweging waard. Ben alleen als de dood dat ze dat dus bij de trap doen en naar beneden donderen. Maar goed wat jij zegt klopt ook, ze zijn creatief genoeg hahaha
8 maanden geleden
Reactie op L1310
Ik denk dat ze bedoelt dat je bij veel hekjes het frame nog wel op de trap ...
Precies! Ik heb dan al snel het idee dat je kan blijven haken. Hadden hem beneden even neergezet en dat is opzich te doen, maar echt bovenaan een trap vind ik best spannend
8 maanden geleden
Reactie op Lieke1101
Ik snap het misschien niet helemaal maar als je een normaal traphekje hebt ...
Nou dat weet ik dus niet 😅 Misschien het proberen waard idd.
8 maanden geleden
Reactie op Hoogman
Dit zou ik ook wel willen weten of dat kan. Mijn kat is groot en 6 kilo dus ...
Ja die van ons zijn niet mega en misschien zie ik teveel beren op de weg hahaha maar zie ze gewoon niet zomaar er doorheen of overheen gaan🤣
8 maanden geleden
Reactie op Mamanniek94
Onze kat kan er doorheen en overheen met gemak 🙈
Ja die van ons zijn niet mega en misschien zie ik teveel beren op de weg hahaha maar zie ze gewoon niet zomaar er doorheen of overheen gaan🤣
8 maanden geleden
Die drempel heeft het hekje, omdat het een verband moet hebben. Waarschijnlijk is het een traphekje die je klemt (dus zonder boren) en om hem te klemmen, moeten de zijkanten wel met elkaar verbonden zijn. Dus als je geen drempel wilt, dan zou je denk ik opzoek moeten naar een traphekje die je enkel kan bevestigen d.m.v. boren i.p.v. klemmen
8 maanden geleden
Reactie op ALiesa
Hekje 10cm van de grond plaatsen? Poes kan er dan onderdoor en je kindje ni ...
Ja dan heb je alleen hetzelfde idee met soort drempel toch?