17 Reacties

8 maanden geleden

Onze baby houdt van wasa crackers met een beetje 100% pindakaas erop馃榿 wij doen eigenlijk gewoon ontbijt en later in de middag een groentehapje, en dat is het, nog niet echt tussendoortjes naast ontbijt en avondeten, gewoon vooral nog heeeel veel borstvoeding 馃檪

8 maanden geleden

Soms een maisvinger en soms een druif of zo in zo'n baby feeder. Maar eigenlijk doen we niet echt tussendoortjes. Hij krijgt al 2x fruit, 2x groentehap en 4 flessen op een dag. Genoeg eetmomenten.

8 maanden geleden

Reactie op L1310

Soms een maisvinger en soms een druif of zo in zo'n baby feeder. Maar eigen ...
Jaaaa die baby feeders zijn handig!!馃槂 oeh en druif klinkt lekker vooral straks met warmer weer! Misschien een gekke vraag maar kan dat gewoon zo rauw en in z鈥檔 geheel in de feeder?

8 maanden geleden

Reactie op marande

Jaaaa die baby feeders zijn handig!!馃槂 oeh en druif klinkt lekker vooral st ...
Rauw wel (even wassen natuurlijk) maar ik halveer m omdat het dan iets makkelijker is om het sap er werkelijk uit te krijgen. Misschien dat het hem nu ook wel zou lukken als ik 'm in zn geheel zou doen maar toen ik dit ding 2 maanden geleden kocht lukte dat in ieder geval niet. Je kunt er ook aardbeien of zo in doen. Banaan heb ik ook geprobeerd maar dat geeft gewoon enorm veel rotzooi, die kun je beter gewoon los geven 馃槄

8 maanden geleden

Soepstengels of maisstengels

8 maanden geleden

Cracotte cracker, maisfinger, soepstengel, rijstwafel, fruit, broodkorstjes(als hij die niet met zijn broodmaaltijd op heeft gegeten)

7 maanden geleden

Onze kleine man is helemaal gek op Griekse yogurt

7 maanden geleden

Ik heb dus van de babyfeeders maar geen flauw idee wat ik ermee moet馃槀

7 maanden geleden

Pff vind het al zoveel om rekening te houden met flesjes fruit brood en avondeten. Heb het gevoel dat ik haar dan overvoed als ik nog iets anders geef 馃槄

7 maanden geleden

Niks. Is ook niet nodig toch?

7 maanden geleden

Baby鈥檚 hebben eigenlijk helemaal geen tussendoortjes nodig, zeker geen tussendoortjes met toegevoegde suikers.. Zo鈥檔 babyfeeder is echt slecht voor de tanden en voor de mondmotoriek, dus ik zou dat niet te vaak doen.

7 maanden geleden

Maisstengel xl van de kruidvat! En geeft minder rotzooi omdat deze langer is en hij deze dus beter vast kan houden

7 maanden geleden

Reactie op Jess1992

Soepstengels of maisstengels
Dit doen wij ook! Werkt goed en zitten niet teveel suikers e.d. in 馃槉

7 maanden geleden

Ik heb gisteren wortel, appel, aarbeipannenkoekjes gemaakt. Vond ze heerlijk zo tussendoor. Zonder zout of suiker erbij gedaan en super makkelijk om te maken.

7 maanden geleden

Reactie op Nadine20

Ik heb gisteren wortel, appel, aarbeipannenkoekjes gemaakt. Vond ze heerlij ...
Mocht iemand recept willen: - geraspte wortel - 1 geraspte appel - 5 aardbeien geprakt - 1 ei - circa 100 gram zelfrijzend bloem - 100 ml melk Verhoudingen kun je ook beetje mee spelen zodat je een goed beslag hebt.

7 maanden geleden

Reactie op Nadine20

Mocht iemand recept willen: - geraspte wortel - 1 geraspte appel - 5 aardb ...
Melk kan ook bv of kv zijn of gewone melk. Ik had nog lekker veel kunnen maken dus die liggen nu lekker in de koelkasr voor vandaag

7 maanden geleden

Reactie op Nadine20

Mocht iemand recept willen: - geraspte wortel - 1 geraspte appel - 5 aardb ...
Lekker! Ik maakte voor mijn oudste vaak banaan-spinazie-pannenkoekjes, maar heb dit nog niet geprobeerd. Maar de oudste is een moeilijke eter dus misschien maak ik deze van jou wel gewoon voor allebei 馃槄