7 Reacties
één maand geleden
In België wordt het gewoon gegeven, in siroopvorm. Doen waar jullie je goed bij voelen!
Dit topic gaat inderdaad gesloten worden. 😊
één maand geleden
Ik houd mezelf voor dat als ik de kans krijg mijn kindje te beschermen voor het virus, en ik dit niet doe, ik het mij zelf nooit zal vergeven als ze wel in het ziekenhuis terecht komt. Daarnaast ben ik ook wel wat huiverig voor de bijwerkingen, maar mocht ze al last krijgen van een verzwakte versie van het rotavirus, dan was ze waarschijnlijk goed ziek geworden van het rotavirus op volle sterkte. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt, er is geen goed en fout in deze situatie. Luister naar je gevoel! 😊
één maand geleden
Ik heb het mijn zoontje vorige week laten geven.. wat vloeistof via de mond.. hij heeft geen bijwerkingen gehad .. Ik ben ook altijd huiverig met dit soort dingen, maar wil wel allee doen ok mijn mannetje te beschermen!
Maar inderdaad, je moet doen waar jij je goed bij voelt 🙏
één maand geleden
Wij slaan deze over! Ben hier ook huiverig voor. Mijn andere 2 zoons hebben deze ook nooit gehad want zijn al 5 en 7. Er komen steeds meer vaccin bij voor kinderen.. Mijn vriendin heeft het vaccin laten geven, haar baby is hier ziek van geworden, gespuugd ect. Ik vind deze ook minder noodzakelijk dan de de vaccins die al jaren bestaan.. Succes met je keuze! Goed dat je er overdenkt en niet zomaar je kindje iets laat geven! Je kunt er altijd nog over nadenken en het op wat latere leeftijd geven mocht je dat toch willen..
één maand geleden
Wij hebben er ook voor gekozen het niet te geven. Om dezelfde reden als waar je om twijfelt. Het is vrij nieuw, maar ook zijn ziekenhuis opnames vaak gerelateerd aan uitdroging en dat kunnen kinderen ook krijgen met een andere buikgriep.
Ik ben ook groot geworden en nooit ziek, ik haal ook geen griepprik, heb ook nooit griep. Ondanks ik het zou mogen halen vanwege werk.
Ik ben altijd bang als je het neemt je weerstand hier aan gewend raakt, tevens speelt er dus mee dat het nieuw en redelijk onbekend (voor mij dan) is.
één maand geleden
Hi,
Topics over vaccinaties, zowel corona- als het Rijksvaccinatieprogramma, zijn niet meer toegestaan. Discussies over bijwerkingen na vaccinaties mogen wel. We merken dat deze onderwerpen voor veel onrust zorgen op het forum. Het is een gevoelig onderwerp, en we denken dat het beter is als jullie hierover informatie halen bij professionals die er echt verstand van hebben.
Daarom sluit ik dit topic.
Liefs,
Eliza