23 Reacties

13 dagen geleden

Ik 25 september uitgerekend 😊 beetje met ups en downs.

12 dagen geleden

Reactie op Claudia Braxhoofden

Ik 25 september uitgerekend 😊 beetje met ups en downs.
Ook op het eind, Ik ben heel benieuwd of het een september of oktober kindje gaat worden😊 Jaa hoort er denk ik ook wel een beetje bij maar we krijgen er iets moois voor😍

12 dagen geleden

Ik ben ook 30 september uitgerekend van een jongetje, eerste kindje! 🩵🫶🏼 Gaat goed hier! Gisteren goede 20 weken echo gehad. Ben niet echt misselijk geweest in het eerste trimester alleen wat moe. Nu ook nog wel wat minder energie en snel last van mijn rug.

12 dagen geleden

Ik 29 september van ons eerste kindje, ook een meisje. Ik begin haar steeds meer te voelen. Ik voel me beter dan paar weken terug maar wel wat bekken + rugklachten en ohja vergeet alles wat los en vast zit 🤣

12 dagen geleden

Reactie op Lin1993

Ik ben ook 30 september uitgerekend van een jongetje, eerste kindje! 🩵🫶🏼 ...
Heel leuk! Ik dacht in het begin 100% zeker te weten dat we een jongetje zouden krijgen, zat er dus compleet naast haha😂 Fijn dat je een goede 20 weken echo hebt gehad, ik mag maandag toch wel weer een beetje spannend. Jaa ik heb ook last van mn bekken helaas, maar we zitten al bijna op de helft😍

12 dagen geleden

Reactie op tes manuaal

Ik 29 september van ons eerste kindje, ook een meisje. Ik begin haar steeds ...
Wat leuk! Ik voel de kleine ook ja heel apart vind ik het ieders keer weer😍 Bekkenklachten heb ik ook.. maar de therapeut helpt wel goed gelukkig al begin ik het ook wel echt aan al mn gewrichten te merken haha🙈

12 dagen geleden

Reactie op BoBo29

Wat leuk! Ik voel de kleine ook ja heel apart vind ik het ieders keer weer� ...
Jaaa, twijfelde eerst heel erg maar kan niet wachten tot het nog duidelijk is. Ahhh, ja ik heb er ook eentje maar niet zo mega klik mee😜 Wandelen helpt nu gelukkig en veel afwisselen met werk. Jaaaa, ook wel logisch denk ik

12 dagen geleden

Ik ben 27 september uitgerekend. Morgen de 20 weken echo, zo spannend! 🤩 We komen er morgen ook achter of het een jongen of meisje is. Ik voel me best goed buiten wat rugpijn/bekkenpijn en maagzuur om en denk dat ik hem/haar al een beetje voel. Vooral gisteren, toen voelde ik echt een soort flink gekietel daar. Ook weleens wat plopjes denk ik. Ben nu vooral heel erg benieuwd naar morgen!

11 dagen geleden

Reactie op tes manuaal

Jaaa, twijfelde eerst heel erg maar kan niet wachten tot het nog duidelijk ...
Haha herkenbaar dacht ook in het begin is dit haar nu?😂 Ik ook niet, al is mijn meisje wel echt heeel druk, voel haar nu al dagelijks meerdere keren en ze is op geen enkele echo 'rustig' geweest🙈 dus ik hou mn hart ook vast haha. Dat is vervelend.. kijken voor een ander? Wandelen is heel fijn ja en zwemmen vind ik ook heel fijn.

11 dagen geleden

Reactie op mauddl

Ik ben 27 september uitgerekend. Morgen de 20 weken echo, zo spannend! 🤩 W ...
Ohh wat spannend! Hopelijk hebben jullie een mooie 20 weken echo, ik mag aanstaande maandag. Wat leuk! Willen jullie het gelijk weten of gender reveal?😊 Maagzuur heb ik ook al langer maar hele fijne pillen van de huisarts dus nu nergens meer last van. Dat zal hem/haar vast zijn, kan het ookwel zo omschrijven als ik mn meisje voel😍 Heel veel plezier vandaag bij de echo!

11 dagen geleden

Reactie op BoBo29

Ohh wat spannend! Hopelijk hebben jullie een mooie 20 weken echo, ik mag aa ...
We willen het gelijk weten! Doen geen gender reveal, vertellen het vrienden en familie gewoon de komende dagen deels in het ‘echt’ en deels via WhatsApp etc. Ben heel benieuwd, maar kijk vooral uit naar een -hopelijk- goede echo! Wanneer was jouw laatste echo? Ah ja ik hoorde inderdaad al van die pillen, heb er niet zodanig last van dat het nodig is denk ik. Het gaat echt met vlagen. Fijn dat het zo goed helpt! Dankjewel. 🥰

11 dagen geleden

Reactie op BoBo29

Haha herkenbaar dacht ook in het begin is dit haar nu?😂 Ik ook niet, al is ...
Hahhaha ja leuk hè. Oeh ja zij is vooral savonds, neem dan echt een momentje ervoor.. Ben benieuwd als ik haar op de echo zie dat ik het dan ook voel. Hahaha kleine drukte maker Mwah, vind wel prima zo. Oeh ja zwemmen, zat ik nog over na te denken, alleen zo saai vind ik dat

11 dagen geleden

Reactie op mauddl

We willen het gelijk weten! Doen geen gender reveal, vertellen het vrienden ...
Hadden wij ook inderdaad vond het zelf heel bijzonder ook om dat gewoon met zn 2e te doen, alleen voor onze ouders een kleine gender reveal gedaan😊 Snap ik ! Is ook het belangrijkste, Hopelijk heb je een goede echo gehad 🥰 Ik heb afgelopen vrijdag nog een echo gehad, Bij ons heeft het 7 jaar geduurt om in verwachting te raken dus wij mogen vanuit onze vk wat vaker op echo komen om wat 'vertrouwen' te krijgen. Dat is fijn dat het met vlagen is, in het begin hielp bij mij een glaasje melk ook prima als ik er last van had, ook nog eens goed voor de kleine.😊

11 dagen geleden

Reactie op tes manuaal

Hahhaha ja leuk hè. Oeh ja zij is vooral savonds, neem dan echt een momentj ...
Jaa heel leuk en bijzonder🥰 Jaa dat heb ik niet dat ik haar voel tijdens een echo, terwijl ze wel heel veel beweegt. Maar mijn vk zei wel dat het ook gewoon eraan ligt hoe ze liggen en ze nu nog heel veel ruimte ook hebben. Is ook echt saai en dat 'verplicht' scheren 😂 is ook soms vermoeiend haha.

11 dagen geleden

Reactie op BoBo29

Hadden wij ook inderdaad vond het zelf heel bijzonder ook om dat gewoon met ...
Ah wat geweldig dat het gelukt is en fijn dat jullie vaker mogen komen. Geeft dat meer vertrouwen? Wij hebben een hele goede echo gehad! Het kostte wat springen/schudden etc maar alles is uiteindelijk gecheckt. Wij krijgen een jongen, mijn voorgevoel klopte 💙 Heel blij!

10 dagen geleden

Reactie op mauddl

Ah wat geweldig dat het gelukt is en fijn dat jullie vaker mogen komen. Gee ...
Vertrouwen heb ik wel, vind het alleen altijd nog onwerkelijk dat ik echt zwanger ben.. maar dat komt ook wel😊 Haha leuk he dat ze toch al een eigen willetje hebben😍 heel fijn dat de echo goed was! En wat leuk een jongen! Gefeliciteerd met jullie jongen🥰

10 dagen geleden

Reactie op BoBo29

Jaa heel leuk en bijzonder🥰 Jaa dat heb ik niet dat ik haar voel tijdens e ...
Ahhh wel leuk, jaaa precies, die zullen dat sowieso beter weten 😍 Hahahaha oef, scheren...

10 dagen geleden

Ik 29🩷

6 dagen geleden

Hier vandaag ook een goede 20 weken echo gehad 🥰 Gister heb ik haar voor het eerst gevoelt van buiten en mijn partner ook🥰 Vandaag tijdens de echo toen ze zat te bewegen heb ik haar ook goed gevoelt 💕

4 dagen geleden

Vandaag een goede 20 weken echo, helemaal goedgekeurd en gezond 🩷