21 Reacties
8 dagen geleden
Hi, 9 weken geleden is mijn zoontje geboren met een keizersnede. 2 weken geleden bij de gynaecoloog geweest voor een uitstrijkje hetzelfde verhaal als jij. Na 3 weken krijg ik de uitslag volgende week. Wist niet dat dit eerder pas na een half jaar was ik ga het vragen als hij mij de uitslag door belt. Dan zal ik het ff laten weten
8 dagen geleden
Reactie op tessakmol
Ik had de zelftest opnieuw opgestuurd gekregen, nu wel na zes weken gedaan, ...
Hier ook net de nieuwe zelftest gekregen omdat ik hem had uitgesteld vanwege de zwangerschap. Dochter is nu bijna 10 weken en ga m komende week doen en terugsturen. Zou toch goed moeten gaan als ze nu zeggen minimaal 6 weken?
8 dagen geleden
Weet wel dat je bij de zelftest wanneer er HPV geworden wordt je alsnog opnieuw een uitstrijkje moet bij de huisarts. Want de zelftest kan niet zien welke variant je hebt of welke afwijking. Is voor mij de reden dat ik meteen naar de huisarts ga. Anders ben je al snel 2 maanden verder voor een uitslag.
5 dagen geleden
Wat grappig dat het in NL na 6 weken is. Ik woonde voor de bevalling in Spanje en daar mocht ik pas 12 weken na de bevalling een uitstrijkje laten maken van de gynaecoloog. Iets met zwangerschapshormonen?
Ik ga binnenkort naar de huisarts, hopelijk is het weg 🤞🏽
Geen zin in een colposcopie weer 😒
5 dagen geleden
Ik had een week voordat ik wist dat ik zwanger was een uitstrijkje laten maken omdat er cellen waren gevonden op de zelftest. Helaas kreeg ik terug dat het uitstrijkje mislukt was (onvoldoende cellen oid?) en dat ik hem opnieuw moet laten doen. Nu bijna 12 weken geleden bevallen maar durf niet meer terug. Zit er elke week tegenaan te hikken om een afspraak te maken.
5 dagen geleden
Reactie op Krsj1994x
Durf je niet terug omdat je bang bent voor de uitslag of vervelend om het u ...
Voor de uitslag. Ik weet ook dat ik daarom juist wel moet gaan. Is gewoon iets wat me tegenhoudt. Heel eigenwijs ik weet het.
4 dagen geleden
Reactie op Mevrooouw91
Voor de uitslag. Ik weet ook dat ik daarom juist wel moet gaan. Is gewoon i ...
Ik zou als ik jouw was gewoon morgen afspraak maken bij de huisarts... Dan staat de afspraak en dan moet je wel... Snap dat iets je tegenhoudt...maar hoe eerder je nu gaat en er is wel wat... Ben je er hopelijk optijd bij... Laten we hopen dat er niks is!
Ben vrijdag geweest en vind het nu ook spannend hoor...op uitslag wachten...
Vind sosiwo dat om de 5 jaar beetje krom en pas vanaf 30 jaar... Maar dat is ander verhaal ...😅
4 dagen geleden
Reactie op pegg1989
Ik zou als ik jouw was gewoon morgen afspraak maken bij de huisarts... Dan ...
Ga ik doen! Hopen voor jou dat er snel een uitslag komt met een positief resultaat 🍀🙏
4 dagen geleden
Net vorige week uitslag gehad , tijdens inleiden zagen ze blaasjes op de baarmoeder mond en werd geadviseerd om uitstrijkje te maken. Gelukkig uitslag pap 1 , 4 september bevallen 30 oktober uitstrijkje laten doen
4 dagen geleden
Reactie op pegg1989
Ik zou als ik jouw was gewoon morgen afspraak maken bij de huisarts... Dan ...
Ik ben eindelijk gegaan vanmiddag😅