12 Reacties

11 maanden geleden

Je kan de app zwangerhap downloaden en daar kan je zien en opzoeken wat je wilt qua eten en dan staat het erbij met een uitleg of het wel of niet mag.

11 maanden geleden

Heerlijk gegeten in Griekenland! Normaal eet ik er veel verse vis. Deze keer overgeslagen omdat het vaak roofvissen zijn. Verder kun je er makkelijk zo eten als je thuis ook doet!

11 maanden geleden

Ik zit nu in Griekenland, heerlijk hier! Let er alleen op dat alcohol free beer hier niet alcoholvrij is, zit vaak nog 0,3 of 0,5 % in

11 maanden geleden

Reactie op Rosa2024

Ik zit nu in Griekenland, heerlijk hier! Let er alleen op dat alcohol free ...
Goede tip, bedankt! Eet jij verder gewoon alles? Net zoals tzatziki, Pita Gyros enzovoort?

11 maanden geleden

Reactie op asil122

Heerlijk gegeten in Griekenland! Normaal eet ik er veel verse vis. Deze kee ...
Bedankt voor de tip!

11 maanden geleden

Reactie op laetichiaxxx

Je kan de app zwangerhap downloaden en daar kan je zien en opzoeken wat je ...
Yes, die staat al op mijn telefoon!

11 maanden geleden

Ik ben ook zwanger drie weken in Griekenland geweest, heerlijk! Ook qua eten heb ik alles gewoon gegeten (ook tzatziki en Pita Gyros (vlees is vaak goed doorbakken). Ik ben alleen wat voorzichtig geweest met vis (conform 24Baby), maar zelfs hele verse octopus heb ik niet kunnen weerstaan voor een keertje. Enjoy!

11 maanden geleden

Ik ben nu in Griekenland 🇬🇷 en het is zalig! Ik vond het voordat ik ging heel spannend, ben nu bijna 29 weken. Wel goed opletten dat je voldoende rust neemt, warmte kan vrij intens zijn. Kwa eten gewoon goed nadenken en de app gebruiken. Je kunt dingen navragen, maar de meeste Grieken kijken je aan alsof ze water zien branden.

11 maanden geleden

Reactie op Cathx

Ik ben nu in Griekenland 🇬🇷 en het is zalig! Ik vond het voordat ik ging ...
Wat lekker! Wat eet jij voornamelijk als ik vragen mag? Ik ben vooral heel erg verslaafd aan tzatziki, maar volgens mij mag dat gewoon.

11 maanden geleden

Reactie op Kimmetje24

Wat lekker! Wat eet jij voornamelijk als ik vragen mag? Ik ben vooral heel ...
Ja hoor mag zeker! Ik eet gyros, salades, kipspiesjes, tzatziki, feta, noem maar op. Heb zelf 1x inktvisringen uit frituur op. Word afgeraden, maar mag zeker wel enkele keer. ☺️ Verder veel vers fruit en ijsjes. Lekker genieten 😘

11 maanden geleden

Reactie op Cathx

Ja hoor mag zeker! Ik eet gyros, salades, kipspiesjes, tzatziki, feta, noem ...
Klinkt allemaal heerlijk! Check jij altijd of de Griekse yoghurt gepasteuriseerd is of niet? En of de salades niet worden gewassen in kraanwater?

11 maanden geleden

Reactie op Kimmetje24

Klinkt allemaal heerlijk! Check jij altijd of de Griekse yoghurt gepasteuri ...
Nee, overigs is kraanwater gewoon safe. Ik vind niet lekker, maar er is niets mis mee. En restaurants gebruiken meestal groot verpakkingen die uit de supermarkt komen, dus dat zal wel gepasteuriseerd zijn. Hier in Griekenland laat ik het een beetje los, want navragen heeft totaal geen zin, snappen ze niets van. En ik denk maar zo: er worden hier ook gezonde babies geboren. 😌☺️