5 Reacties

25 dagen geleden

Ik probeer dit maar het live voeden lukt helaas meestal helemaal niet of slechts eventjes waardoor ze daarna alsnog de fles krijgt ter aanvulling. Ze hapt wel goed aan, maar doordat er weinig uitkomt laat ze vrijwel meteen los en begint dan te huilen. heb ook niet voldoende melkproductie, dus ook deels flesjes met kunstvoeding.

25 dagen geleden

Ik geef meestal 1x per dag live borstvoeding om mijn melk aan te passen met antistoffen (als haar speeksel in mijn tepel komt, past je melk aan) dan drinkt ze ongeveer 7 minuten en begint dan te sabbelen, daarna bij de andere borst hetzelfde. Vervolgens komt ze na 2 uur ipv 3 weer. Ik kolf tussen de 70 en 100 ml en ze drinkt normaal 130.

25 dagen geleden

Ik lees mee, want dit is ook mijn meest ideale situatie. Na 8 weken fulltime kolven, ga ik sowieso het kolven afbouwen en kijk ik hoe het live voeden gaat. Ik kolf sinds begin tussen de 6-8x per dag en mijn dagopbrengst is altijd tussen de 200 a 300 ml blijven hangen. Wij voeden dus ook al weken bij

25 dagen geleden

Reactie op mdl89

Ik lees mee, want dit is ook mijn meest ideale situatie. Na 8 weken fulltim ...
Bij mij hetzelfde. Ben je al begonnen met afbouwen en live voeden?

25 dagen geleden

Reactie op GulleZonsopgang682627

Bij mij hetzelfde. Ben je al begonnen met afbouwen en live voeden?
Live voeden gaat hier heel lastig. Dochter is nu 8 weken en laatste 2 weken zijn verschrikkelijk met aanleggen. Waarschijnlijk ook door de krampjespiek. Weken ervoor legde ik haar aan naast het kolven en dat leek steeds beter te gaan. Nu weer terug bij 'af' in de zin van fulltime kolven en bijvoeden met kv.